Love! - Reisverslag uit Valletta, Malta van Evyn Steltman - WaarBenJij.nu Love! - Reisverslag uit Valletta, Malta van Evyn Steltman - WaarBenJij.nu

Love!

Door: Evyn

Blijf op de hoogte en volg Evyn

17 Juli 2008 | Malta, Valletta

Deel 2 van Love is in the air! en komt nog een fantastisch einde aan! grapje:D

Nou zoals ik vertelde liepen Jc en Claire hand in hand terug en ze hadden iets tegen Daniel gezegd dat hij naar mij moest gaan ofzo! Maar omdat ik zo snel liep was hij gaan rennen dus opeens zie ik een schaduw ik dacht echt van my god wie is dat maar dat bleek hem te zijn.......:D ik dacht echt oke en nu....... maar hij ging gezellig naast mij lopen en vroeg aan mij wat er was dus ik zij van jaa ik mis iedereen gewoon heel erg en toen zij hij van ja toen ik 1 week op kamp miste ik mijn familie ook heel erg en jij bent hier 4 weken ik dacht huh hoe weet jij dat nou:D maar dat hij waarschijnlijk gehoord! dus wij liepen gezellig naar huis terug en op een gegeven moment zie ik Jc en Claire niet meer ik dacht wat flikken ze mij nou! :-o maar toen kwamen ze er aan lopen ik dacht pfff...... gelukkig.........
Ik vroeg aan Jc of we nog even naar het parkje, garden, playground what ever konden gaan! ja dat konden we maar we gingen eerst wat drinken..... rond half 3 zaten we op het bankje nou ja zitten ik lag half!
Daniel die was al naar huis maar dat is tegenover het parkje. Wij zaten lekker te kletsen en Claire was op de schouder van Jc half ik slaap gevallen en wij bleven maar kletsen en kletsen en kletsen en kletsen en kletsen en vooral over dingen die mij dwarszat en dat was wel een opluchting dat ik daar met hem over kon praten want hij vertelde ook zijn dingen enzo:D was een top nacht! rond half 5 dachten we kom laten is terug gaan!:D want we waren toch wel moe na zo'n dag.
Om 5 uur sliepen en om 10 uur stond Jc alweer bij ons in de kamer ik dacht donder op ik wil slapen maar we hadden afgesproken om naar het strand te gaan als we laat zouden gaan zou het strand al vol zijn:D
En dan ken je ons niet want we zijn traag en sloom en moe en rond 1 uur gingen we weg! we wouden naar Golden Bay gaan maar die bus kwam maar niet dus gingen we naar Melieha Bay! het enige wat we daar zagen waren parasols:D was wel grappig:D......... wij hadden wel snel een plekje gevonden gelukkig wij omkleden en rende het water in want het zand was verschrikkelijk heet! we hebben ongeveer 1,5 uur in het water gelegen toen ben ik uit het water gegaan half uur gelezen en gezond en ben toen in het water weer gaan omdat het zo heet was maar ook omdat Jc en Claire maar niet kwamen!:p weet nu ook waarom maar toen hebben we nog ongeveer een uur in het water gepraat en gelachen en gezwommen en gezond:D daarna gingen we met zijn allen eruit en gingen we zonnen en waren we in slaap gevallen en op een gegeven moment werd ik wakker gemaakt omdat ik moest schuiven omdat we naar een andere plaats moesten omdat ze gingen opruimen en wij zaten voor het hok wat ze nodig hadden dus wij ergens anders liggen! wij hebben ons ongeveer zo 10x ingesprayed maar het had geen flikker geholpen want we kwamen allemaal rood terug! je moet hier factor 50/60 hebben om niet te verbranden.. maar dan wordt je ook niet bruin:D dus aan jou de keus..... om 5 uur namen we de bus terug maar het was zo verschrikkelijk druk dat we maar even naar een bushalte eerder zijn gelopen waar het wat rustiger was maar wij waren niet de enige die dacht..... maar we kodnen gelukkig goed in de bus zitten en terug gaan:D.........
Om 6 uur waren we terug en gingen we eten! daarna lekker douchen en lezen en vroeg slapen:D........... maar het is echt vet moeilijk om even rust te hebben daar in het huis of je hebt een Jc die alsmaar praat of een meisje dat jankt omdat we geen film met haar willen kijken op dat moment maar het gaat tot nu nog goed:D

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Malta, Valletta

Malta!

Recente Reisverslagen:

16 Februari 2009

Thuis

25 Juli 2008

LAATSTE DAG!!!!!!!!

25 Juli 2008

3 Daagjes

23 Juli 2008

Laatste week!

21 Juli 2008

Druk druk druk!
Evyn

Actief sinds 26 Maart 2008
Verslag gelezen: 128
Totaal aantal bezoekers 41182

Voorgaande reizen:

27 Februari 2014 - 03 April 2014

Writing my Thesis

05 Januari 2013 - 03 Juli 2013

Internship Rio de Janeiro, Brazil

18 Maart 2012 - 14 April 2012

Asia

18 Juli 2011 - 10 Augustus 2011

Summercourse USA

23 Mei 2011 - 30 Mei 2011

Macedonia

20 Augustus 2009 - 26 Mei 2010

High School Year USA

29 Juni 2008 - 26 Juli 2008

Malta!

Landen bezocht: