Druk druk druk! - Reisverslag uit Mosta, Malta van Evyn Steltman - WaarBenJij.nu Druk druk druk! - Reisverslag uit Mosta, Malta van Evyn Steltman - WaarBenJij.nu

Druk druk druk!

Door: Evyn

Blijf op de hoogte en volg Evyn

21 Juli 2008 | Malta, Mosta

hoooooooi,

Mijn laatste week is in gegaan en mijn laatste weekend was ontzettend druk.
Vrijdag heb ik school gehad en in de avond hebben we een schema gemaakt met wat we graag nog even zouden willen zien nu we nog in Malta zijn. We kwamen erachter dat we eigenlijk nog best veel willen zien en in het weekend hebben we daarom ook heel veel gedaan.

Zaterdag,,,,,, hebben we de bus om 8 uur genomen naar de Ferry. Daar aan gekomen was het erg druk veel wouden er naar Gozo. De rij ging heel snel en Daniela was al door de poortjes maar wij niet want zij zou de laatste zijn die op de boot kon maar ze ging niet alleen dus had ze gewisseld met iemand anders en zouden we de eerste op de volgende boot zijn. Om half 10 zaten we op de boot en om kwart over 10 waren we op Gozo. We liepen naar buiten en er kwam een hele enthousiaste vrouw naar ons toe die ons een studente prijs wou aanbieden om ons naar verschillende plaatsen te brengen op Gozo om te zien.
Om half 11 gingen we op weg en gingen we eerst naar Victoria de capital city of Gozo. Daarna zijn we naar temples geweest, Calypso cave, een strandje waar het zoutste water is.
We zijn naar Dweirja bay waar we een boottochtje hebben gedaan en op op de azure window geweest. Heel veel foto's gemaakt is echt super leuk.
Om 5 uur waren we weer thuis en konden we rustig een douche nemen want om 8 uur gingen we weer weg naar Paceville waar we uitgingen. Je kan hier al heel vroeg uitgaan omdat het ook al vroeg donker is en het al super druk is dan. Om 11 uur hadden we met een Spaans en Belgisch meisje afgesproken om uit te gaan omdat ze naar huis gingen zondag maar ze waren nog niet klaar en vertrokken vroeg en 1tje was niet lekker. Wij gingen daarna nog wat drinken en namen de bus om 12 uur terug omdat we op zondag weer vroeg op moesten.

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx