Laatste week! - Reisverslag uit Valletta, Malta van Evyn Steltman - WaarBenJij.nu Laatste week! - Reisverslag uit Valletta, Malta van Evyn Steltman - WaarBenJij.nu

Laatste week!

Door: Evyn

Blijf op de hoogte en volg Evyn

23 Juli 2008 | Malta, Valletta

Mijn laatst zondag hier!
En op mijn laatste zondag was het weer vroeg uit de veren. We wouden om kwart voor 8 de bus nemen naar de Ferry. Om 8 uur stonden we bij de bushalte omdat Claire niet wakker kon worden.:P De bus kwam vrij snel alleen die was vol en konden we niet mee toen kwam de volgende een kwartiertje later en die was ook vol toen besloten we naar een bushalte eerder te gaan en hebben we een half uur gewacht tot de volgende bus die was ook vol maar we mochten gelukkig mee. Na al het lange wachten en de hitte die boven ons hoofd uitsteeg waren we blij.
Om half 10 waren we bij de ferry en gingen we met de Ferry naar Comino. Het was erg lekker op de boot om even lekker wind door de haren te laten gaan.:D
We hebben tot 1 uur op de Blue Lagoon gebleven. We gingen daar zwemmen en we gingen langs de boten om op een plek te zwemmen waar geen boten waren. Wij dachten yes lekker plekje know way want ik weet niet wat er was en hoe het kon er was een hele sterke stroming zodat wij niet voor uit kwamen en ik dacht grrrr en toen werden we tegen een rope geduwd en via die rope wou iedereen weer naar het strand zo iedereen botste tegen je op omdat ze niet van het rope af konden gaan was wel grappig.:D Om 1 uur namen we de boot terug en gingen we nog langs een paar caves op Comino daarna namen we de bus terug en om half 3 waren we in Mdina the silent city waar het niet echt heel boeiend was dus om 5 uur waren we weer terug thuis.

Ik sliep voor 8en al en dat had ik ook echt nodig.:D


Maandag om 7 uur ging de wekker weer en gingen we in de ochtend naar de markt in Mosta en om half 10 namen we de bus naar Valetta en van Valetta naar St. Julians. We hebben de rest van de ochtend in de Ilab gezetten en om half 3 had ik les. Vandaag zouden we toets hebben en zou ik misschien een level hoger gaan maar omdat ik vorige week lessen had gemist door de busstrike mocht ik niet verder.
In de avond hebben we weer lekker gekletst en sliep ik rond 10 uur half 11pm. In de nacht ging ik een nieuwe batterij pakken omdat mijn andere leeg was en ik open het zakje en Daniela schrikt wakker die dacht dat 1 of andere vreemde in de kamer stond maar ik was.:D


Dinsdag had ik in de ochtend les en ging ik om half 1 naar de Blue grotto on my own. Het was een lange trip heb ongeveer 1,5 uur in de bus gezeten voor een half uurtje in een bootje te zitten. In het bootje zaten 5 andere nederlanders dus dat was wel gezellig maar het was ook grappig ik moest voor hun de dingen vertalen wat de bootdriver sei.:D Daarna moest ik een hele klim maken weer terug naar de bushalte en werd ik de eerste keer aangesproken door 3 mannen en nog geen 2 minuten later werd er aan mij gevraagd of ik een lift wou ik zei nee dankje :P en toen heb ik denk ik 20 minuten gewacht op de bus die alle tijd nam en heel rustig reed en om kwart over 4 was ik thuis. We hadden weer lekker gegeten alleen was het eten wel zout. Om half 10 sliep ik lekker en had ik een rustige nacht.

  • 23 Juli 2008 - 20:07

    Ingrid:

    Hey Evyn,

    leuk om je verhalen weer te lezen. Ja nu gaat het hard en wij kijken er naar uit om je zaterdag op te halen. Geniet nog lekker de laatste dagen, nu ik dit schrijf zijn het er nog 2 (donderdag en vrijdag). Zaterdag is je reisdag, je bent vroeg op Schiphol. Verder gaat het hier allemaal prima en ik heb eigenlijk niet zo heel veel te vertellen. De verhalen komen natuurlijk wel als je weer thuis bent. Nou we spreken elkaar vrijdagavond nog even over de telefoon en dan is het finito Malta. Ik denk dat je terug kunt kijken op prachtige weken. Ze zijn omgevlogen, wie weet voor herhaling vatbaar. We zien en horen het wel, ben erg benieuwd naar de foto's. Nou, succes en veel plezier nog de laatste dagen. Goede terugreis en we zien je op Schiphol.
    xxxxxxxxx Stef, Sem, Merel, René en Ingrid

  • 24 Juli 2008 - 21:00

    Greet:

    Hi Evyn,
    Jaap en ik zijn een paar dagen naar Frankrijk geweest,heerlijk,maar nu is 't weer werken geblazen.Heb even al je verhalen gelezen,geweldig wat je allemaal meemaakt.Wat zal je het missen straks!
    Het zit er bijna op,zaterdag zien we je op Schiphol.Geniet nog even deze laatste dagen.Veel liefs Jaap en Greet

  • 25 Juli 2008 - 07:01

    Evyn:

    1 DAG

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Malta, Valletta

Malta!

Recente Reisverslagen:

16 Februari 2009

Thuis

25 Juli 2008

LAATSTE DAG!!!!!!!!

25 Juli 2008

3 Daagjes

23 Juli 2008

Laatste week!

21 Juli 2008

Druk druk druk!
Evyn

Actief sinds 26 Maart 2008
Verslag gelezen: 173
Totaal aantal bezoekers 41158

Voorgaande reizen:

27 Februari 2014 - 03 April 2014

Writing my Thesis

05 Januari 2013 - 03 Juli 2013

Internship Rio de Janeiro, Brazil

18 Maart 2012 - 14 April 2012

Asia

18 Juli 2011 - 10 Augustus 2011

Summercourse USA

23 Mei 2011 - 30 Mei 2011

Macedonia

20 Augustus 2009 - 26 Mei 2010

High School Year USA

29 Juni 2008 - 26 Juli 2008

Malta!

Landen bezocht: