LAATSTE DAG!!!!!!!! - Reisverslag uit Valletta, Malta van Evyn Steltman - WaarBenJij.nu LAATSTE DAG!!!!!!!! - Reisverslag uit Valletta, Malta van Evyn Steltman - WaarBenJij.nu

LAATSTE DAG!!!!!!!!

Door: Evyn

Blijf op de hoogte en volg Evyn

25 Juli 2008 | Malta, Valletta

Vrijdag 25 juli mijn aller aller aller laatste dag hier! AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH :'( :(

Vandaag Is mijn laatste dag school en krijg ik mijn certificaat! het papiertje waarvoor ik het doe nee hoor mijn engels is echt super vooruitgegaan en daar ben ik wel heel blij om!:)
Vanmiddag nemen we de bus om 4 uur terug en moet ik mijn laatste spullen pakken want er is als het goed is als wij thuis komen al een nieuw russisch meisje. Die mijn bed neemt vanavond! Vanavond gaan we voor de laatste keer uit in Paceville en gaan we naar de film!....... Claire en ik hopen dat Audra de franse girls met ons mee laat gaan dan wordt het echt een super laatste avond. We nemen de bus om 2 uur terug en gaan we nog even in de garden zitten praten en dan neem ik mijn douche en wordt ik opgehaald en ga ik naar HUIS!............
Mijn volgende bericht is daarom ook van uit HOLLAND in ALMERE!:P

Spreek jullie snel en de foto's volgen snel!

xxxxxxxxxx

• 25 Juli 2008 - 14:29

Oma En Opa:

Hoi Evyn.
    Gefeliciteerd met je Certificaat. En het afsluiten van een mooie vakantie op Malta,en geniet nog even van je laatste avond daar.Wij wensen jou een goede vlucht terug naar huis.
    veel liefs en tot ziens in Almere.
    groetjes van Oma en Opa.

• 25 Juli 2008 - 20:12

Ingrid:

Hoi Evyn,

we hebben elkaar vanavond door de telefoon gesproken. Dus veel heb ik niet te vertellen, maar ik vind het wel leuk om toch nog wat te schrijven. Morgen gaan we eerder naar Schiphol, nog even lekker met Sem naar de vliegtuigen kijken op het platform. Ja en dan kom jij aan en ben je weer thuis. Dat zal wel weer even wennen zijn. Geen bussen meer, maar lekker op de fiets. Op tijd naar bed?????????? Nou we spreken je morgen en geniet nog van de avond, nacht en terugreis.
    xxxxxxxxxx Stef, Sem, Merel, René en Ingrid