3 Daagjes - Reisverslag uit Valletta, Malta van Evyn Steltman - WaarBenJij.nu 3 Daagjes - Reisverslag uit Valletta, Malta van Evyn Steltman - WaarBenJij.nu

3 Daagjes

Door: Evyn

Blijf op de hoogte en volg Evyn

25 Juli 2008 | Malta, Valletta

AAAAAAAAAAAAAAAaaah nog 3 daagjes en dan is het over!
Woensdag is shop dag dus ging ik in de ochtend lekker shoppen. Ik wou in de ochtend wou ik een powerboat toer doen maar het weer was te veel wind en je moest met een groep van 8 zijn ik zei ooke wanneer kan ik het dan doen ja pas vrijdag toen dacht ik neee dat kan niet dus helaas pindakaas. In de middag ging ik op de computer en had ik les. Om half 6 gingen we nog de laatste souvernirs kopen met zijn allen en namen we de bus om 7 uur terug.
We gingen met zijn 3en eten want de rest had al gegeten en het was wel lekker want het was lekker rustig:D.......... In de avond ging ik mijn koffer inpakken en had ik alles erin gedaan nog even op de weegschaal enmijn koffer was 19,5 kg dus ik dacht YES@! helaas het was op carpet en het was in werkelijkheid 23,8 :D dus daar moest ik even een nieuwe oplossing voro gaan bedenken maar dat doe ik morgen wel heb nog 2 dagen de tijd:D...........
x


Donderdag de een na laatste dag alweer de tijd is echt gevlogen:D.........
Vaandag gingen Claire en ik in de middag naar Golden Bay niets GOLDEN BAY it is more the opposite of GOLDEN BAY DIRTY BAY het was zo verschrikkelijk smerig het water we hebben ook maar 20 minuten in het water gelegen en daarna hebben we 2 uur op het strand gelegen en bruin gebakken:D Het weer dat moet ik wel zeggen is heel lekker deze week elke ochtend is er een lekker briesje en is het niet zo heet dus dat is super om af te kicken voor als ik weer terug ben:D.
In de avond hebben we gezellig zitten kletsen aan tafel met de franse dames en in de avond gingen we allemaal weg. Lucie ging met haar neef zijn gastgezin uiteten de franse girls gingen naar een pub en Claire, Daniela en ik gingen naar de public garden. Het was ongeveer 45-60 minuten lopen en toen hebben we op een bankje verschrikkelijk veel foto's gemaakt. En je wil niet weten wat ze over mij zegde dat ik een actress moet worden omdat ik op elke foto een andere bek trok en als we zeiden een sad face was ik de gene die een goede sad face had:D........... was wel grappig en toen liepen we terug met muziek en swingend door de straat:D....... was echt super super super de duper leuk! Ik ga die avonden ook echt MISSEN!!!!!!!!!!!!!
Bij de church kwamen we JC en Sascha tegen en hebben we nog even staan praten maar Sascha sprak zo onduidelijk engels. Wij kunnen beter engels dan groot deels van de bevolking hier:D...... is wel grappig.
En Claire wou een douche nemen toen we weer terug kwamen maar er was geen water nergens in het huis was echt vet grappig en om half 12 kon ze eindelijk haar douche nemen:D.........

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx


Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Malta, Valletta

Malta!

Recente Reisverslagen:

16 Februari 2009

Thuis

25 Juli 2008

LAATSTE DAG!!!!!!!!

25 Juli 2008

3 Daagjes

23 Juli 2008

Laatste week!

21 Juli 2008

Druk druk druk!
Evyn

Actief sinds 26 Maart 2008
Verslag gelezen: 156
Totaal aantal bezoekers 41159

Voorgaande reizen:

27 Februari 2014 - 03 April 2014

Writing my Thesis

05 Januari 2013 - 03 Juli 2013

Internship Rio de Janeiro, Brazil

18 Maart 2012 - 14 April 2012

Asia

18 Juli 2011 - 10 Augustus 2011

Summercourse USA

23 Mei 2011 - 30 Mei 2011

Macedonia

20 Augustus 2009 - 26 Mei 2010

High School Year USA

29 Juni 2008 - 26 Juli 2008

Malta!

Landen bezocht: