Busstrike - Reisverslag uit Mosta, Malta van Evyn Steltman - WaarBenJij.nu Busstrike - Reisverslag uit Mosta, Malta van Evyn Steltman - WaarBenJij.nu

Busstrike

Door: Evyn

Blijf op de hoogte en volg Evyn

17 Juli 2008 | Malta, Mosta

Maandag zou echt waardeloos worden!
Vandaag was de busstrike begonnen dus we werden gebracht door de vader van Audra rond een uur of half 10 dus we konden uitslapen:D........ We hebben de hele ochtend lekker in het computer lokaal gezeten want de zon zou niet voor ons bestemd zijn omdat we verbrand waren van zondag.... Daniela was nog bij haar vriend en we kwamen haar tegen in de pauze was wel even leuk:D na de pauze ging ik weer achter de computer om mijn verhaal af te schrijven maar dat was er niet echt van gekomen:D..... zat andere leuke dingen te doen kletsen enzo........
Om kwart over 2 had ik eindelijk les en had ik opeens een nieuwe lerares stukken beter dan mijn oude hij legde alles heel snel uit en zij neemt voor alles lekker de time en pikken we het beter op.... maar soms wil ik wel dat het wat sneller gaat:D om half 6 zouden we we weer opgehaald worden door Audra en hadden we een simpele normale relaxed avond:D eten was weer verrukkelijk......... het was vanavond de laatste avond dat Claire in Daniela haar bed kon slapen omdat Daniela morgen weer terug kwam:D Het was ook weer lekker druk in mijn kamer want JC en Julia waren er en wij probeerde met signalen duidelijk te maken dat we wouden slapen en rustig lezen. Op een gegeven moment is JC weg en gooi ik net de deur dicht voor zijn neus! en ik ging helemaal kapot en lach echt gewoon dubbel van het lachen op de grond dus hij komt binnen en kijkt mij echt aan van Evyn wat doe jij daar! Oja nog een leuk weetje niemand kan hier mijn naam uit spreken is echt lollig hoe het hier wordt gezegd maar het wordt wel irritant! Maar weer terug ik ging echt helemaal stuk op de grond:D:P:P:P:D Eeen ding deed hij wel hij had de hint begrepen en hij bleef weg en konden wij slapen! Finally:P(K)



Vandaag zouden we vroeg moeten op staan omdat er vandaag mini busjes reden en we eerst naar Valetta moesten en dan naar St. Julians. Gelukkig hoefde Claire en ik niet te lang te wachten want er kwam gauw een busje en JC was bij ons en deed even een woordje voor ons in het super leuke Maltees. Waar wij natuurlijk ging bal van snappen. In het busje zat ik met mijn rug naar het voorruit tussen de stoelen in dus ik moest mij goed vast houden want we zaten met 15 in een busje van 9:S:D Het duurde verschrikkelijk lang omdat iedereen met de auto omdat de bussen het niet doen:D om half 9 komen we aan in Valetta maar de busje stopte eerder dus moesten we eerst een kwartier lopen en het stond daar vol met rauwwagens, minibusjes, taxi's en bussen:D alle openbaarvervoer is in staking:D.... We wouden verder naar St. Julians en we vroegen het aan de policeman and he said you have to walk everything is in strike we thougt jeah funny!
Dus heb ik Audra maar gebeld en zij heeft met de policeman gesproken maar daar is niets uitgekomen dus om wij hebben gewacht tot half 12 toen kwam Audra ons ophalen en gingen we naar huis want ik had maar tot 12 uur les:D....
De rest van de dag hebben we thuis doorgebracht lekker gelezen geluierd en gepraat.:D


Woensdag moesten we thuis blijven omdat er nog steeds geen vervoer was en ze ons niet konden brengen. Er was alleen 1 nadeel JC was thuis dus hij praatte maar door en door en door en door en door it was very ennoying:S:D maar wel gezellig de hele dag was zo en iedereen heeft ook haar ouders gebeld om te vertellen dat we lessen missen en audra ons niet wou brengen zo audra was pist op ons omdat de school haar had gebeld....... maar uiteindelijk heeft ze gezegd dat we elke dag 2 euro moeten betalen en dan brengt ze ons dus wij waren blij dat we zeker wisten dat we deze week weer naar school konden:D
In de avond ging ik zoals gewoonlijk leker op de gallerie zitten mijn boek lezen! Daarna om 9 uur ging ik douchen en toen ben ik samen met Claire buiten gaan zitten en zagen w JC met zijn vrienden buiten waaronder ook Daniel wij kwamen niet meer bij an het lachen:D..... we vinden hem allebei zo knap en oooh die ogen om te smelten!
Julia vertelde toen ons dat hij een boyfriend has onee een girlfriend dus ik dacht JC come home we have too talk to you! om kwart voor 11 kwam hij en ik lag dus bijna te slapen op de gallerie/swingbank toen er opeens een gezicht boven mijn hoofd was. Ik dacht AAAAAAAAAH! maar het was JC die met mij wou praten:D dus ik het hem zeggen hij bleeft maar ontkennen en ik mocht ook ook zijn telefoon checken maar het was gewoon grappig:P om half 12 zei ik ga naar binnen en slapen want ik was al helemaal lek gestoken door Moskito's:D:S echt kut!

Audra had gezegd dat we vandaag om half 8 zouden vertrekken voor misschien op onthoud op de wegen en het gevaar. Om 10 voor 8 waren we op school en konden we niets doen want de school ging pas om half 9 open:S:D dus wij hoopten dat morgen weer de bussen zouden rijden:D.....
Ik had tot 2 uur les en daarna gingen we naar de ILab en om half 3 gingen we souvernirs kopen en naar de supermarkt en om half 6 werden we opgehaald door George en zou het de laatste dag zijn voor de Franse girls hier:D Dus ik ga nu stoppen en een lekkere hopelijk warme douche nemen en nog wat lezen en slapen!:D
En misschien nog even mijn kaartjes schrijven:D want ik kan mijn huiswerk hier niet maken:D

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

  • 19 Juli 2008 - 17:55

    Karla:

    Pffff wat een lange verhalen kan jij schrijven!! Maar zo te zien heb je het hardstikke naar je zin. Wij zijn gisteren weer vanuit de Ardennen thuis gekomen, samen met jouw hele familie. Stef wordt al een heel mensje en Sem is een leuk ventje met een behoorlijk ondeugende toet. Merel is maatjes met Hans en ze konden ook samen heel goed afwassen! Wij hebben het prima naar ons zin gehad, ondanks dat het weer niet altijd lekker was. Jij bent nu ook aan je laatste week begonnen en we hopen dat je daar nog even goed van geniet, want voor je het weet is de week om en sta je weer op Schiphol en begint het "normale leven" weer. Groetjes van ons uit Almere, Hans & Karla

  • 19 Juli 2008 - 21:35

    Ingrid:

    Hey Evyn,

    you have a lot of fun, that's ok.
    Wij zijn weer thuis. Nog niet alles is opgeruimd. Jouw kamer ligt vol met kampeerspullen, maar ik beloof je als je thuis komt is je kamer spik en span. Merel wil ook wel naar Malta. Maar op jouw Hyves las ik dat het leuker is als je pas gaat als je 16 bent. Je bent dan veel vrijer en mag veel meer. Is dat zo???? Merel wil wel wachten tot die tijd. De laatste dagen gaan nu snel en ik ben wel benieuwd naar je kleurtje. Ietwat aan de rode kant? Smeren hoor tot op de laatste dag!!! Ik weet er nl. alles van, maar dat vertel ik je wel als je thuis bent. Stef is inderdaad behoorlijk groot geworden, trekt zich aan vanalles op en als hij eten ziet begint hij te shaken. Hij hapt graag naar lekkere dingen. De box is te klein en de kamer bijzonder interessant. Zijn wereld wordt groter. Zo ook die van Sem, hij kan je behoorlijk in de maling nemen. Hij lacht zich suf en uiteindelijk doet hij wel wat je van hem vraagt, want dan heeft hij in de gaten dat het anders verkeerd afloopt. Soms duurt het wel een beetje lang. Hij heeft een coast guard auto met aanhanger en reddingsboot van lego gekregen en hij speelt er de hele dag mee. Hij verzint vanalles en bouwt de poppetjes in allerlei variaties. Hij vond het kamperen geweldig, maar nu komt hij wel weer in een wat rustiger ritme. Hij vroeg ook of jij nog op Malta was. Er hangen genoeg foto's aan de wand, dus hij weet nog wel wie jij bent. Sem zei vandaag: "Evyn lacht naar mij op die foto". Lief toch!?! Maandag gaan Stef en Sem weer naar La Luna. Jouw laatste lesweek gaat dan in. Goed opletten hoor!!!!! Hahahahahahahahahaha. Nou kanjer, maak er een leuke laatste week van en dat zal wel lukken als ik zo je verhalen lees. Stoot je hoofd niet als je weer dubbel op de grond ligt!!!!!!!!!!!
    Tot gauw!!!heel veel xxxxxxxxxx van ons!!Stef,Sem,Merel,Rene en Ingrid

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Malta, Mosta

Malta!

Recente Reisverslagen:

16 Februari 2009

Thuis

25 Juli 2008

LAATSTE DAG!!!!!!!!

25 Juli 2008

3 Daagjes

23 Juli 2008

Laatste week!

21 Juli 2008

Druk druk druk!
Evyn

Actief sinds 26 Maart 2008
Verslag gelezen: 274
Totaal aantal bezoekers 41184

Voorgaande reizen:

27 Februari 2014 - 03 April 2014

Writing my Thesis

05 Januari 2013 - 03 Juli 2013

Internship Rio de Janeiro, Brazil

18 Maart 2012 - 14 April 2012

Asia

18 Juli 2011 - 10 Augustus 2011

Summercourse USA

23 Mei 2011 - 30 Mei 2011

Macedonia

20 Augustus 2009 - 26 Mei 2010

High School Year USA

29 Juni 2008 - 26 Juli 2008

Malta!

Landen bezocht: