Love is in the air! - Reisverslag uit Valletta, Malta van Evyn Steltman - WaarBenJij.nu Love is in the air! - Reisverslag uit Valletta, Malta van Evyn Steltman - WaarBenJij.nu

Love is in the air!

Door: Evyn

Blijf op de hoogte en volg Evyn

14 Juli 2008 | Malta, Valletta

Ja je leest de titel goed! Love is in the air!
Het is zaterdag en om 9 uur gingen we naar Mosta Church dome om de bus te nemen naar Valetta.
In Valetta gingen we winkelen en kregen we een rondleiding langs de oude monumenten. En hebben we leuk foto's gemaakt van ons 4en-3en. Ook vandaag heb ik geshopt en gekocht. Eerst had ik kaarten gekocht en souvernirs. Daarna heb ik 3 shirtjes gekocht en toen we terug liepen naar de bus ben ik Peacocks London geweest en heb ik 2 super leuke shirtjes gekocht.
Om 2:00 pm waren we terug en gingen we lekker relaxen en lezen. Om half 4 sliep iedereen bij ons op de kamer. We waren zo moe dat we ongeveer 2 uur hebben geslapen. En ik kreeg weer alles naar mijn hoofd geslingerd van jij bent echt raar in je slaap heb ik alle mogelijk houdingen gedaan en lig ik met mijn benen buiten het bed en lig ik er bij als een baas op mijn rug met mijn armen over elkaar.
Na het slapen gingen we douchen en eten want we zouden uitgaan vanavond. Om kwart voor 8 vroeg JC of het goed was als een vriend van hem meeging uit. Om 8 uur stond hij voor de deur en Claire en ik keken uit het raam en onze eerste reactie was Woh vet mooie jongen. Zijn ogen zijn echt om te smelten, grote blauwe ogen. Daniela was klaar met pakken ook want die haar vriend zou vandaag naar Malta komen omdat ze elkaar zo erg miste. Vet lief. We namen de bus naar St. Julians en om half 9 waren we daar en zagen we ook de vriend van Daniela Markus. Ik wist ongeveer al hoe hij er uit zou zien want er stond een foto op het nachtkastje van Daniela.
Aangekomen in Paceville waar Daniela haar vriend zou opwachten stonden we te praten met Daniela en opeens rent ze weg, omdat ze haar vriend zag in de armen gesprongen alleen hij was klein en ik dacht dat hij lang was.;D Daniela ging met Markus mee naar zijn appartement en wij ging drinken kopen. Onderweg had ik mijn ouders nog gesproken en mijn zusje en broertje en Hans:D was echt super leuk. Alleen ik had Sem aan de lijn en ik dacht met wie praat ik nou hij sprak zo goed ik dacht echt van woh is dit Sem! en dat was hij:D
Maar JC, Daniel en Claire keken mij echt aan van schiet op en in welke taal spreekt ze want Daniel wist niet uit welk land ik kwam. Daarna waren we wat gaan drinken in Puerto Rico! Wat drinken een Sex on the Beach. Maar ik ging mijn Chewingum uitspugen en ik ben altijd kwijt dus zij dachten echt van waar is Evyn nou weer. Dus Daniel liep naar buiten maar ik kwam alweer naar binnen. We hebben daar ongeveer een half uurtje gelachen en gepraat. Daarna gingen we kijken naar welke club we gingen want er zijn daar echt super veel clubs. Maar er was ook 1 nadeel die Daniel was 15 en kwam dus niet overal binnen. En als hij binnen kwam was het leeg. Uiteindelijk kwamen in een club waar het echt super druk was en Claire had meteen raak maar JC zei tegen hem dat ze het niet wou want ze wou het ook niet. We zijn daar maar 30 minuten geweest ofzo omdat het zo druk was. We zijn toen naar een andere club geweest was echt super leuk een malibu cola gedronken en een blunder begaan. Ik had een heel leuk nieuw shirtje aan en er was black/blue light. En ik had een BH aan die daar dus gevoelig voor is dus je zag mijn BH zitten ik dacht NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!
Uiteindelijk stond ik wel uit het ligt maar toen gingen zij op de box dansen en daar was blacklight dus ik bleef beneden omdat ze maar 5 minuten gingen maar na 20 minuten waren ze nog niet terug dus ik dacht ach laat het en ik ging ook leuk op de box dansen:D...... Maar het was daar zo heet dat ik zei ik ga weg het is te warm en toen hebben we wat andere clubs geprobeerd maar we kwamen nergens binnen met Daniel:S......
Ook was er heel veel gebeurd in de andere club want dat kreeg ik allemaal te horen van Claire.
We hadden toen maar besloten om naar het strand te gaan waar het super gezellig was en ik iemand een smsje had gestuurd wat een verkeerd emotie ofzo iets bracht op mij want ik was bored. En toen was mijn telefoon leeg en kon ik geen smsje meer lezen met antwoord. Ik dacht ach laat ook maar er is hier een super leuk super leuk jongen. We zijn toen naar de eerste club geweest weer waar het weer lekker druk was. De club heette Footloose en wij liepen daar naar binnen en opeens waren we Claire en Daniel kwijt. JC en ik de club rond lopen en toen kwamen we ze tegen waar we verloren. :D en ik wat voor positie hand in hand en uiteindelijk gaf Daniel Claire's hand aan JC omdat hij wat tegen Daniel had gezegd en volgens mij was JC ook wel jaloers op Daniel omdat hij CLaire leuk vind. In de club was mij wel heel veel duidelijk geworden over Daniel en ben ik op hem afgeknapt too bad. Om 1 uur namen we de bus terug naar Mosta omdat Daniel naar huis moest van zijn papa en wij ook van Audra. Om 2 uur waren we terug en liepen we naar huis. Ik was de hele avond langzaam en opeens liep ik snel. Claire en Jc liepen hand in hand terug.
Maar ik ga nu even eten dus ik maak het verhaal zo af.:D
xxx

  • 14 Juli 2008 - 20:25

    Greet Steltman:

    Hi Evyn,
    Wat een verhalen!Je hebt het wel helemaal lekker he?Hardstikke leuk.Ik kijk elke dag in de krant naar het weerbericht en Malta is altijd 30 graden en zon.Wat een land!Kwek je al aardig een mondje engels?
    He zeg, hou je goed ,geniet van alles want thuis is maar thuis en hier is veel regen en er verandert niks!!!
    Heel veel groeten,Jaap en Greet

  • 15 Juli 2008 - 11:36

    Ingrid:

    Hoi Evyn,

    door de telefoon begrepen wij wel dat jij het erg naar je zin hebt. Dat is mooi, want dan heb je het leuk.
    Merel vertelde dat ze tegen je gezegd had dat ik mijn been gebroken heb. Dat is niet waar hoor!!!! Ik deed een trucje met een bal, kwam niet goed terecht op m'n been en er knapte weer eens iets in mijn knie. Waar ik wel vaker last van heb gehad. Ik kon nog redelijk lopen, maar de volgende dag was m'n knie heel dik en zijn we maar even naar de dokter geweest. De dokter heeft met een spuitje 45 ml bloed uit m'n gewricht gezogen en dat gaf veel verlichting. Veel koelen om de bloedvaatjes die stuk zijn gegaan weer te laten helen. Iedere dag gaat het lopen beter, maar het heeft wel weer even tijd nodig om helemaal te herstellen. Verder is het hier sinds zondag lekker weer, maar het is ook koud als de zon even weg is. 's Nachts is het behoorlijk koud en Sem wordt er wel eens wakker van. Hij kruipt dan lekker bij ons in bed. Stef heeft het ook wel koud, hij krijgt sokken aan over z'n handjes, want die zijn erg koud 's nachts. Als hij dan met zijn vuistjes in zijn ogen wrijft voelt dat erg koud aan. Met sokken heeft hij daar minder last van. Het water in het zwembad is ook erg koud, maar papa heeft al gezwommen (dat wil wel wat zeggen) met Sem en ik toch ook al. Merel heeft een vriendinnetje (Jamie) en nu zijn Hans, papa, Merel en Sem naar de grotten van Han. Als ze terug komen heb ik aan Sem beloofd dat we gaan zwemmen. Ik bereid me er nu vast op voor, koud water hoor!!! Vrijdag gaan wij in de middag inpakken en rijden we in de avond naar huis. Eigenlijk zouden we zaterdag gaan, maar je moet hier voor 11.00 uur van de camping zijn en dat redden wij niet. De tent is dan nog niet droog van de nacht en we ontbijten graag uitgebreid, meestal tot een uur of 11.00-11.30.
    Het weer wordt de komende dagen wat minder en de nachten worden ook wat kouder. Zaterdag lezen we je berichten weer thuis en heb jij nog een week te gaan. Geniet er maar van!!!!!! Ik zou toch ook wel even in de 40 graden willen zitten. In Nederland is het weer niet zo best geloof ik, dus geniet die laatste tijd op Malta!!!!!!!!!Kusjes, we houden van je en zien je de 26ste en spreken je via de site, sms-je, telefoon. Succes!!!!!!!!!!!!!!!!Heel veel xxxxxxxx van ons. Groet van Rene, Merel, Sem, Stef en Ingrid.

    Ook de groetjes van Hans en Karla natuurlijk!!!

  • 16 Juli 2008 - 18:05

    Romy:

    heeey lieve evyn:D:D!!

    woow wat een lappen tekst ahahaha heb het een tijdje heel erg druk gehad dus kon een tijdje niets lezen... (vanwege mijn werk...) maar heb nu alles wat ik nog niet gelezen had gelezen ahahah:D:D echt heerlijk hoe leuk jij het hebt:D:D en mijn hemel als ik al die gekochte truitjes bij elkaar optel.. kun je een hele nieuwe garderobe beginnen wahahaha echt leuk:D:D:D! en ik heb goed nieuws!! DE KAARTEN VOOR JEROEN VAND ER BOOM ZIJN BESTELD:d:d:d!!!!!! ben ik goed of goed ahahaha:P:P grapje ahaha ik heb ze al thuis liggen;) uhmmmm nou khad vandaag me laatste werkdag :D morgen heerlijk op vakantie!! ik spreek je na mijn vakantie snel weer:D:D:D!!!!
    een hele dikke kus en knuffel voor jou van mij !!!! hou van jou meissie:D:D!!!
    (K)(K)(L)!!!! room

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Malta, Valletta

Malta!

Recente Reisverslagen:

16 Februari 2009

Thuis

25 Juli 2008

LAATSTE DAG!!!!!!!!

25 Juli 2008

3 Daagjes

23 Juli 2008

Laatste week!

21 Juli 2008

Druk druk druk!
Evyn

Actief sinds 26 Maart 2008
Verslag gelezen: 242
Totaal aantal bezoekers 41186

Voorgaande reizen:

27 Februari 2014 - 03 April 2014

Writing my Thesis

05 Januari 2013 - 03 Juli 2013

Internship Rio de Janeiro, Brazil

18 Maart 2012 - 14 April 2012

Asia

18 Juli 2011 - 10 Augustus 2011

Summercourse USA

23 Mei 2011 - 30 Mei 2011

Macedonia

20 Augustus 2009 - 26 Mei 2010

High School Year USA

29 Juni 2008 - 26 Juli 2008

Malta!

Landen bezocht: