Nice and easy - Reisverslag uit Valletta, Malta van Evyn Steltman - WaarBenJij.nu Nice and easy - Reisverslag uit Valletta, Malta van Evyn Steltman - WaarBenJij.nu

Nice and easy

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Evyn

14 Juli 2008 | Malta, Valletta

Het is alweer een tijdje geleden dat ik wat heb geschreven maar hier komt mijn volgende verhaal met heel veel nederlandse spelfouten! Mijn engels is super maar als ik thuis kom moet ik echt weer Nederlands gaan leren anders gaat het straks slecht op school.

Woensdag:
Vandaag ging ik shoppen want mijn tas is kapot en mijn zonnebril. :D het ging gisteren ook erg goed met mij so not!
Eerst ging ik nog even achter de computer om af te koelen want het buiten alweer lekker warm was en binnen lekker koel. Rond een uur of 10 ging ik op stap en ging ik naar Paceville wat 1 minuut hiervan daan is :D...
Ik kwam daar echt een super leuk souvenir winkeltje tegen en ging even kijken. Volgens mij heb ik daar wel een half uur rond gelopen omdat er zoveel te zien was. Uiteindelijk heb ik een Malta tas gekocht en een nieuwe zonnebril. Daarna ging ik nog even naar het centrum in St. Julians zelf en heb ik bij Calioppe (of hoe het je het ook schrijft) nog 4 shirtjes gekocht echt super leuk. Het is hier ook super goedkoop ik was voor die 4 shirtjes niet meer dan 25 euro kwijt:D dus heb een goede deal gedaan:D...........

Toen ik klaar was ging ik weer terug lopen en kwam ik Marloes en Roosmarijn tegen ik natuurlijk alles showen:D en toen kwam Marloes erachter dat ze les had. Roosmarijn en ik gingen nog wat andere winkeltjes in maar niets meer gekocht.

Om 2:20 pm had ik les tot 5:20 pm en namen we de bus om half 6, tenminste dat wouden we maar we niet de enige. Daniela zat in de bus maar Claire en ik mochten niet mee. Toen zijn wij maar via Valetta geweest en waren we om 7 uur ongeveer thuis.
We konden gelijk eten en in de avond hebben we buiten gezeten en gelezen en had ik mijn 2de boek al uit en ging ik volgens mij rond een uur of 10 slapen.

Donderdag:
Vandaag had ik van 9 tot 1:50 pm les en had ik afgesproken met Claire en Daniela in de ILab en namen we de bus om 4 uur terug we wouden namelijk niet hetzelfde als gisteren want dat was vreselijk.
De bussen zijn hier namelijk echt verschrikkelijk warm, veel mensen, sorry maar echt kut wegen en altijd maar getoeter grrrrr.
We namen de bus om 4 uur en waren om half 5 thuis, eindelijk een keer lekker vroeg. We konden allemaal lekker rustig douchen en relaxen en buiten zitten op het terras. Ik was ondertussen aan mijn 3de boek bezig. JC die zei tegen Daniela dat Lucie het meest leest (oja Lucie komt trouwens uit Tsjechie) omdat ze al bezig was met haar 2de boek toen zei Daniele tegen JC dat ik al bezig was met mijn 3de boek en hij stond versteld maar ik lees in een keer heel veel:D..... was wel grappig.
Verder ging ik vroeg slapen want je wordt zo verschrikkelijk moe hier van het warme weer. Wat trouwens heel lekker is.
Rond 10 uur viel ik lekker in slaap om weer fit te zijn voor de volgende dag:D......

Vrijdag:
Lecture les was mijn eerste les en deze week echt super super saai. Het ging over Italiaans voetbal en de politiek ervan. Het duurde gelukkig maar 50 minuten en konden we weer weg. Ik ging weer is als gewoonlijk naar het ILab waar Claire en Daniela waren. Opeens was het 10:40 am en dacht ik shit ik moet opschieten want ik heb les maar in een ander gebouw. Gelukkig was ik op tijd alleen de leraar niet want we zouden presentaties hebben. Ik moest een presentatie/Essay maken over Science Fiction. Ik dacht echt WTF ik weet daar helemaal niets over maar had gisteren hem al gemaakt op de computer wat eigenlijk heel goed ging. Om kwart over 11 was hij er nog niet en gingen ze even aan de receptie vragen waar hij was:S.......Uiteindelijk kregen we een andere lerares en gingen we praten over addictions wat erg goed ging want ze legde alles duidelijk had en dat ten oppposite van Peter.
Ook zou het vandaag de laatste dag zijn voor 3 kinderen uit mijn klas want die ging zaterdag weer naar huis. Zij kregen een Certificaat:D
Na de pauze had ik nog een andere les wat erg goed ging en ook leuk was want het ging over uiterlijken en wanneer je wat gebruikt en wat alles op je lichaam heet. Op het eind moesten we uit tijdschriften oren, neus, lippen en ogen halen en andere dingen op het gezicht te vinden zijn en die van ons was echt super leuk geworden ook raar want we hadden een geiten oor.:D
Daarna had ik nog Ilab les maar ik had in de ochtend al heel veel gedaan en hoefden dus niet meer zo veel te doen. Daniela en Claire die zouden na de les komen naar de Ilab dus ik had nog de tijd om lekker te msnen met Nikki vooral en andere mensen:D..........
Toen hadden we besloten om toch nog even naar het strand te gaan omdat we dat eigenlijk de hele week niet waren geweest. Maar het weer was vandaag lekker en was niet warm de zon scheen bijna niet dus ik zei ik ga niet zwemmen ik ga alleen lezen en voor ik het wist was het 5:15 pm en gingen we de bus van 5:30 pm nemen en hopen dat hij neit zo druk is.
En gelukkig het was rustig en konden we gewoon lekker zitten in de bus en was het ook neit zo warm. Rond 6:15 pm waren we thuis en gingen we gelijk eten. In de avond zaten we buiten, omdat ze een nieuwe schommel bank hadden op het terras boven. Rond een uur of 10:30 pm gingen we naar het park bij ons achter met JC en Claire. Terwijl ik de hele avond ik ga vroeg slapen:D maar het was heel gezellig buiten om 00:00 sliep ik en zoals elke dag sinds ik hier ben zonder problemen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Malta, Valletta

Malta!

Recente Reisverslagen:

16 Februari 2009

Thuis

25 Juli 2008

LAATSTE DAG!!!!!!!!

25 Juli 2008

3 Daagjes

23 Juli 2008

Laatste week!

21 Juli 2008

Druk druk druk!
Evyn

Actief sinds 26 Maart 2008
Verslag gelezen: 147
Totaal aantal bezoekers 41180

Voorgaande reizen:

27 Februari 2014 - 03 April 2014

Writing my Thesis

05 Januari 2013 - 03 Juli 2013

Internship Rio de Janeiro, Brazil

18 Maart 2012 - 14 April 2012

Asia

18 Juli 2011 - 10 Augustus 2011

Summercourse USA

23 Mei 2011 - 30 Mei 2011

Macedonia

20 Augustus 2009 - 26 Mei 2010

High School Year USA

29 Juni 2008 - 26 Juli 2008

Malta!

Landen bezocht: