Al een week! - Reisverslag uit Valletta, Malta van Evyn Steltman - WaarBenJij.nu Al een week! - Reisverslag uit Valletta, Malta van Evyn Steltman - WaarBenJij.nu

Al een week!

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Evyn

07 Juli 2008 | Malta, Valletta

Gutentag, Bonjour, Hello & Hallo.

Het is nu al maandag en ben hier al een week maar ik loop een beetje achter met mijn verhalen dus hoop dat het nu even kan bij brengen want ik kan nu ook op school mijn verhalen schrijven..

Donderdag:
Vandaag had ik van 9 uur tot 2 uur les! Ik had vandaag ook voor het eerst andere lessen met andere leraren. Het was echt super leuk het was ook wat afwisseling en leerde ook weer andere kinderen ( kan ik het eigenlijk niet noemen want ben altijd overal de jongste hier ) maar goed.

Na mijn lessen ging ik samen met Claire & Daniela naar de ILab (computerlokaal). Daar zaten we tot half 4 want het was daar heerlijk koel en lekker, we zaten gewoon gezellig te fluisteren en te internetten..
Om half 4 gingen we naar de bus, want we wouden vandaag lekker thuis zijn en niks doen en relaxed doen. De bus kwam wat later want die bussen hier daar wordt je na een tijdje echt helemaal gek van.....
Thuis gingen we douchen en gewoon lekker kletsen lol maken lezen muziek luisten echt van alles wat gezellig is.....

Het eten die avond was echt super lekker weer we aten past met tomatensaus. En het was wel grappig want, ik had maandag gezegd dat ik geen boter en tomaten meer op mijn brood hoef. Dus vroeg ze die avond aan mij een beetje in paniek of ik dat wel lust met tomaten saus maar ik zei yes it's good I like it as souce.

Vandaag heb ik ook mijn moeder gesproken want ze zou vrijdag bellen maar dan zou ik in het splash & waterfunpark zijn.
Het was wel heel moeilijk en heb daarna ook in mijn bed liggen janken omdat ik niet echt goed afscheid heb kunnen nemen want mijn zusje gewoon op was een misverstand maar heb daarna wel een smsje nog naar ze gestuurd dat ik heel heel heel heel veel van ze hou en dat ik ze heel erg mis.

We gingen die avond lekker vroeg slapen want het zou de volgende avond laat worden. Het was lekker om een keer vroeg naar bed te gaan want ik was ontzettend moe.


Vrijdag:
Op vrijdag is mijn langste dag op school ik heb dan van 9 tot half 4 les zo'n beetje.
De dag op school begon met een lecture les waar de lerares een presentatie hield over bekende plaatsen/bezienswaardigheden in de USA. Die lerares kwam ook uit de USA dus wist er heel veel van af en dat hoorde je ook wel ze kon zoveel vertellen erover. Over de grand Canion en dat soort dingen was wel indrukwekkend en leuk maar niet op de vroege ochtend voor mij want dan val ik gewoon bijna in slaap.
Daarna had ik mijn gewone les van mijn soort mentor achtig is standaard leraar en daarna een les in spreken volgens mij. Je moest dingen bespreken en uitleggen. Daarna had ik nog een ILab les waar we in het computerlokaal moesten zitten en opdrachten moesten maken van het hoofdstuk wat we die week hebben gemaakt en dan kon je kijken hoe goed je hebt opgelet. Ik echt super goed. Nee grapje k had het niet helemaal afgekregen want ik zat ondertussen ook gezellig op msn en andere sites.

Na de lessen was ik samen met Claire in het computer lokaal blijven zitten en zaten we weer gezellig op internet en andere dingen te doen en te praten. Want ze had op de boatparty had ze met een franse jongen gezoend. Maar die jongen is 23 en zij is 16 maar hij weet niet dat zij 16. En elke keer als we hem zien dan vlucht ze voor hem terwijl het echt een leuke jongen is en hij een uitstraling heeft van een beetje verlegen jongen. Dus ik moest daar gewoon even gezellig met haar over praten dat ze niet zo stom moet zijn en niet moet ontwijken en dat ze gewoon met hem moet praten enzo.
Maar dat wou ze allemaal niet, ze is een beetje raar.

Om half 5 gingen we weg en gingen we lopen en gingen we de winkeltjes in en heb ik al een paar leuke dingen gezien. Ook gingen we een ijsje halen en liepen we verder naar het strand. Maar Claire vroeg de hele tijd zie je Joel (zo het hij die jongen waar ze mee heeft gezoend) en echt hoor ik zei net ik zie hem niet maar ik moest dan tegen haar zeggen als ik hem zie dat hij eraan komt endat ik hem zie dat ze weer kon vluchten.
Om half 6 gingen we terug naar de school want Daniela had tot zo laat les. Vandaag kregen we ook onze nieuwe les rooster maar voor mij was hij hetzelfde gebleven maar voor Claire and Daniela niet zij zaten 2 dagen tot 7 uur maar dat kon niet want de laatste bus naar Mosta gaat om 7 uur dus dat moesten ze veranderen. Daar deden ze hier gelukkig niet moeilijk over. Daarna gingen we voor de school zitten want we moesten om 6 uur voor de school verzamelen om naar het Splash & waterfun park te gaan. Er reden 4 bussen en ik had gelukkig goed plekje in de bus want ik wist niet hoelang het rijden was maar het was uiteindelijk maar een kwartiertje.
Toen moesten we nog ongeveer een half uur voor de deur wachten voordat we naar binnen konden. Het park zou speciaal en exclusief voor ons geopend zijn zodat we niet uren in de rij hoefden te wachten for the glides. We kregen een bandje om waarmee we gratis eten en drinken kregen. Om 9 uur konden we eten maar daar duurde het ook een uur voordat je echt kon eten. Het eten was daarintegen wel heel erg lekker.
Daarna ging ik samen met Marloes en Roosmarijn zwemmen in het golvenbad en in een band zitten liggen hangen en door het zwembad varen. Was wel heel erg relaxed.
Om 11 uur gingen we ons afdrogen en omkleden en naar het feest/party om los te gaan ook hebben we foto's gemaakt want het was daar echt een fantastisch uitzicht met palmbomen en de huizen. Ook kon je van uit daar zien waar we dinsdag met de boat hebben gelegen en hebben gezwommen was wel heel leuk.
Rond half 2 lag ik lekker in mijn bedje en ging ik lekker slapen.
Ik ben met 1 ding heel erg tevreden dat ik na mijn eerste dag heel vast slaap en lekker.

xxxxxxxxxxx Hou van jullie

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Malta, Valletta

Malta!

Recente Reisverslagen:

16 Februari 2009

Thuis

25 Juli 2008

LAATSTE DAG!!!!!!!!

25 Juli 2008

3 Daagjes

23 Juli 2008

Laatste week!

21 Juli 2008

Druk druk druk!
Evyn

Actief sinds 26 Maart 2008
Verslag gelezen: 183
Totaal aantal bezoekers 41173

Voorgaande reizen:

27 Februari 2014 - 03 April 2014

Writing my Thesis

05 Januari 2013 - 03 Juli 2013

Internship Rio de Janeiro, Brazil

18 Maart 2012 - 14 April 2012

Asia

18 Juli 2011 - 10 Augustus 2011

Summercourse USA

23 Mei 2011 - 30 Mei 2011

Macedonia

20 Augustus 2009 - 26 Mei 2010

High School Year USA

29 Juni 2008 - 26 Juli 2008

Malta!

Landen bezocht: