Reis 2 - Reisverslag uit Mosta, Malta van Evyn Steltman - WaarBenJij.nu Reis 2 - Reisverslag uit Mosta, Malta van Evyn Steltman - WaarBenJij.nu

Reis 2

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Evyn

05 Juli 2008 | Malta, Mosta

Heey heey,

Nou mijn vorige verhaal ging alleen nog maar over maandag nu komt de rest en hoop dat het wat minder lang wordt want het is hier verschrikkelijk lekker warm.

Dinsdag:
De wekker ging vandaag om half 7 en we kregen weer lekker ontbijt. Dit keer kregen we croisantjes.
Mijn lessen zouden vandaag starten om 9 uur al dus moest de bus vroeg pakken.
Zo wij komen aan en ik moest daar zijn maar de bus was al een beetje laat dus ik moest opschieten. Maar Evyn wist natuurlijk weer niet waar ze les had. Dus ik kwam meteen bij mijn eerste les te laat maar ik was gelukkig niet de laatste. Ik kreeg 2 boeken en we start class. Ik wist meteen al dat ik veel te laag was ingedeel it was all to easy for me.
Ik had tot 12 uur les en toen ging ik nog even op de computer op school en rond half 1 zag ik Roosmarijn en Marloes (Marloes en Roosmarijn verblijven ook in een hostfamilia). Marloes die had les en ik ging samen met Roosmarijn naar de EF beach club. Waar we gelukkig een mooi plaatsje vonden in de schaduw want rond 1 uur is het daar verschrikkelijk warm en kan je beter uit de zon blijven.
We bleven tot 5 uur daar ondertussen hadden M en R nog les en ging ik met Lidewij die ook in een gastgezin zit zonnen en zwemmen. Even later kwamen mijn roommates erbij en they gingen al snel zwemmen en bleven een lange tijd weg.
Rond 5 uur gingen we naar school omdat we in de avond naar the boatparty gingen en we moesten daar voor de school om 6 uur zijn. De bus bracht ons naar de plaats waar de boot lag. De boot lag in Sliema een plaatsje naast St. Julians.
Op de boot gingen we zitten en zaten we met allemaal Nederlanders op het voordek (het was a very big boat) Was wel heel erg gezellig. We gingen naar St. Paul bay waar de boot stil ging liggen en waar we konden eten op de boot en konden nacht zwemmen. Helaas heb ik het niet gedaan want ik ben niet zo' n zout zwemmer en al helemaal niet als het donker is en je niets ziet wat er in het water is. Desondanks is het water wel heel helder.
Rond 11 uur in de avond ging de boot weer verder varen weer terug naar Sliema waar we de bus in moesten die naar Mosta ging maar ik kon mijn roommates niet vinden en ik dacht ik moet deze bus nemen maar ik had geen sleutel.
Ik neem die bus ik zie mijn huis en vraag aan de buschauffeur of hij wil stoppen en dat deed hij en hoefde ik gelukkig niet ver te lopen.
Ik thuis aanbellen en gelukkig deed ze open en kon ik naar binnen. Rond 1 uur was ik terug en ging ik meteen slapen want had nog niet veel geslapen sinds ik hier was. Rond 2 uur kwamen de anderen terug en hadden ze een douche genomen maar het water was koud.


Woensdag:
De wekker ging vandaag om half 7 en we kregen weer lekker ontbijt.
We namen de bus van 8:10 to St. Julians waar de school is. Vandaag zouden mijn lessen ook starten maar ik had pas les om 14:20 dus ik kon de hele dag op het strand zitten en dat is ook te zien!
Eerst had ik lekker een half uur in het water gelegen (zout alleen). Toen ging ik weer terug naar de school om samen met de Roosmarijn en Marloes naar het strand te gaan maar ik kon ze niet vinden zo ik ging maar alleen naar het strand waar ik de roommates van Marloes en Roosmarijn zag en bij hun ging zitten. Zij komen uit Belgium and Switzerland, het is erg international. Toen gingen zij rond een uur of 12 weg en even later kwam Roosmarijn die zag mij liggen en vroeg aan mij of ik mee ging naar de EF beach club because Marloes had class.
Om 2 uur kwam Marloes ook naar de EF beach club maar we konden daar niet lang meer zitten omdat we een kwartiertje later les hadden. Ik had tot half 6 les en dat is dan ook een opluchting daar dat je les hebt want het is dan zo verschrikkelijk warm daar je blij bent dat je les hebt omdat het daar dan zo lekker koud en koel is.
Ik had met mijn roommates afgesproken om de bus van 7 uur naar Mosta te nemen. Maar heel leuk die bus kwam dus niet en moesten we via Sliema naar Valetta en daar overstappen om de bus naar Mosta te gaan. Rond half 9 waren we thuis en Daniela (roommate) zei dat Audra (gastvrouw) boos zou zijn omdat we veel te laat terug kwamen maar ze nam het gelukkig goed op en ze was niet boos.
We gingen eten met zijn allen behalve Lucy (other roommate) omdat zij al had gegeten. We zaten aan tafel met zijn 3 (roommates) en vader, moeder, dochter en zoon. En we aten een broodje hamburger met sla en patatjes en union rings. Was weer lekker.
Vandaag had ik mij voorgenomen om vroeg te gaan slapen maar het was zo gezellig bij ons op de kamer, omdat de zoon (ik weet niet hoe je naam schrijft en goed uitspreekt) en Julia (dochtertje) bij ons op de kamer waren tot 11uur zo het was echt super gezellig en viel in slaap rond half 12. Ook zat ik die avond nog te klooien met mijn telefoon oplader, omdat ik van de buitenlandse stopcontact dingen had meegenomen maar ze deden het allemaal niet of paste niet dus zeiden probeer alleen de oplader en dat deed het dus gewoon. Dus kon ik mijn mobiel ook weer opladen.
I happy.

Ik stop weer want het is hier heel warm en schrijf later verder.

xxxxxxxxxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Malta, Mosta

Malta!

Recente Reisverslagen:

16 Februari 2009

Thuis

25 Juli 2008

LAATSTE DAG!!!!!!!!

25 Juli 2008

3 Daagjes

23 Juli 2008

Laatste week!

21 Juli 2008

Druk druk druk!
Evyn

Actief sinds 26 Maart 2008
Verslag gelezen: 150
Totaal aantal bezoekers 41154

Voorgaande reizen:

27 Februari 2014 - 03 April 2014

Writing my Thesis

05 Januari 2013 - 03 Juli 2013

Internship Rio de Janeiro, Brazil

18 Maart 2012 - 14 April 2012

Asia

18 Juli 2011 - 10 Augustus 2011

Summercourse USA

23 Mei 2011 - 30 Mei 2011

Macedonia

20 Augustus 2009 - 26 Mei 2010

High School Year USA

29 Juni 2008 - 26 Juli 2008

Malta!

Landen bezocht: