Reis 1 - Reisverslag uit Mosta, Malta van Evyn Steltman - WaarBenJij.nu Reis 1 - Reisverslag uit Mosta, Malta van Evyn Steltman - WaarBenJij.nu

Reis 1

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Evyn

03 Juli 2008 | Malta, Mosta

Heey everyone!

Nou ik ben aangekomen na een hoop dingen al meegemaakt te hebben in het vliegtuig.
It starts with turbelentie very heavy en toen kreeg ik last van de druk op mijn oren en kreeg ik een kauwgumpje van Cleo die naast mij zat in de vliegtuig en naast haar zat haar broer Axel. Maar dat kauwgompje schoot in het verkeerde keelgat en was erg heet dus stikte. Cleo hielp mij omdat ik geen lucht meer kreeg (dankjewel Cleo).

Rond half 12 waren we aangekomen en mochten we het vliegtuig uit. Ik dacht ik doe mijn vest aan maar dat was echt helemaal niet nodig want het was rond de 27 graden. Dus trok ik mijn vest maar weer uit! Toen kreeg ik mijn koffer te pakken en moest ik in de rij staan om mij aan te melden en om in het goede transferbusje te komen.
Het is gelukt en we zaten met zijn 5en in het busje who're going to Mosta.
(Roosmarijn, Marloes, Ruben, Liedewij en ik)

Eerst werden Roosmarijn en Marloes afgezet zij gingen samen in een gastgezin. Toen werd ik afgezet rond 1 uur in de nacht. Het was een super mooi huis I got lucky, very lucky!

Ik ging meteen naar mijn kamer waar Daniela already was sleeping. Ze komt uit Duitsland en ze is 19 jaar oud. Zij blijft ook 4 weken. In de andere kamer slaapt Claire she comes from France and she is also 16 years old. En in die kamer slaapt ook Lucy but I don't any thing about her.

We moesten om 7 uur bij het ontbijt dus had ik mijn wekker om kwart voor 7 gezet. Maar maar Daniela was already awake at 6:15 dus ik bleef ik ook maar wakker. Om kwart voor 8 liepen we naar de bus en het is ongeveer 10 minuutjes lopen dus wij komen daaraan en ik ga bij Roosmarijn en Marloes staan en de bus zou om 8:10 komen maar die kwam dus niet terwijl we om kwart voor 9 op school moesten zijn. Mijn gastvrouw called the school and tell it. Toen moesten we de public bus nemen maar die ging niet meer naar St. Julians rechtstreeks. Je zou dan de bus eerst naar Valetta nemen en daarvan daan naar St. Julians. Maar wij werden met zijn 4en op de achterbank van de auto van de vader van Audra gebracht. It was full. We komen rond half 10 aan bij de school. Toen we bijna iemand hadden overreden en nog veel meer.

Toen wij binnen waren moesten we meteen de toets gaan maken ik vond het eigenlijk best makkelijk maar ik dacht ik wil niet te moeilijk en te hoog zitten want dan begrijp ik er helemaal niets meer van. Dus ik maak expres een paar fouten.
We hadden een uur voor de toets en ik was net optijd klaar. Toen kregen we allemaal dingen te horen over hostfamilies en residenties and that kind of stuff. Toen ging iemand anders praten en vroeg waar we vandaan kwamen en wij zaten met bijna allemaal nederlanders op 2 rijen en we waren zo' n beetje in de meerderheid en heel gezellig.
Toen gingen we een wandeling maken door de stad maar het was al erg heet rond 12 uur in de middag.

Toen waren we naar de strand geweest maar k stomme Evyn had mijn bikini vergeten maar het was wel lekker. Ik nam de bus om 7 uur terug en ging eten soort lasange en daarna ging ik naar het welkomstfeest was wel heel erg leuk.
En we namen de bus om 1 uur in de nacht terug en toen ging ik maar weer slapen want de eerste nacht had ik maar 4 uurtjes geslapen en heel slecht en de 2de nacht sliep ik 5 uurtjes.

Dit is alleen van Maandag maar de andere vinden dat ik heel erg snel typ ze staan er versteld van en dat het zo veel is.

Maar ik ga nog meer vertellen maar nu niet want ze wachten op mij want ze willen zelf ook even wat schrijven naar hun familie enzo soooo.........

Ik hou van jullie en vind het echt super leuk dat jullie mijn site lezen ik hoop dat jullie het leuk vinden en er van genieten.

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx lots of kisses to you all bye luf ya

  • 03 Juli 2008 - 17:47

    Annemieke:

    Wat een leuk verhaal!! En ik zie dat het Engels er al meteen helemaal in zit! :)
    Veel plezier!!

  • 03 Juli 2008 - 19:29

    Romy:

    Hey lieverd!!
    wat leuk om je verhaal te lezen:D:D! ik hou je site bij hoor:D:D alles gaat dus goed zo te horen :D ben ik blij om!! leuk dat je al mensen hebt lere kenne:D:D nou meissie ik blijf je site volgen en geniet van alles wat je meemaakt:D:D
    dikke kus Room en de rest:D!!!(K)(K)(L)

    ps. zodra ik wat weet over de kaarten meld ik het je!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Malta, Mosta

Malta!

Recente Reisverslagen:

16 Februari 2009

Thuis

25 Juli 2008

LAATSTE DAG!!!!!!!!

25 Juli 2008

3 Daagjes

23 Juli 2008

Laatste week!

21 Juli 2008

Druk druk druk!
Evyn

Actief sinds 26 Maart 2008
Verslag gelezen: 125
Totaal aantal bezoekers 41189

Voorgaande reizen:

27 Februari 2014 - 03 April 2014

Writing my Thesis

05 Januari 2013 - 03 Juli 2013

Internship Rio de Janeiro, Brazil

18 Maart 2012 - 14 April 2012

Asia

18 Juli 2011 - 10 Augustus 2011

Summercourse USA

23 Mei 2011 - 30 Mei 2011

Macedonia

20 Augustus 2009 - 26 Mei 2010

High School Year USA

29 Juni 2008 - 26 Juli 2008

Malta!

Landen bezocht: