48 Uur - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Evyn Steltman - WaarBenJij.nu 48 Uur - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Evyn Steltman - WaarBenJij.nu

48 Uur

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Evyn

27 Juni 2008 | Nederland, Amsterdam

Over bijna 48 uur ben ik al in Malta............
Het gaat echt super snel maar het gevoel dat ik er straks ben is nog niet aanwezig.

In mijn vorige bericht had ik gezegd dat als ik informatie weet over mijn gastgezin zou ik het vertellen.
Nou hierbij dus, mijn gastgezin bestaat uit Audra die samen met haar 2 kinderen in Mosta woont. Mosta is ongeveer 6 km van St.Julian af waar mijn school is. Het wordt o.a. een sportieve vakantie.

Vandaag ben ik samen met mijn nicht (Annemieke) naar Amsterdam geweest om kleinigheidjes te kopen voor mijn gastgezin! De beruchte klompjes van delfsblauw, een fotolijstje voor een foto van ons gezin (samen met Audra haar 2 kinderen huisgenootje en ik) en wel met typisch Nederlandse dingen erop =).

Voor de kinderen heb ik een sleutelhanger gekocht met HOLLAND erop. Het is jammer dat ik niets weet over die kinderen. Weet niet of het jongetjes of meisjes zijn hoe oud ze zijn enzo. Ander kon ik wat gerichter in cadeautje zoeken. Maar wie weet zie ik wat leuks nog op Malta voor ze.

48 uur jongens dan ben ik Malta HOOP IK!!!!
Zondag ga ik samen met mijn ouders en broertjes en zusje om 4 uur naar Schiphol in de middag. Dan gaan we nog gezellig wat drinken daar. Mijn nicht, neef en tante komen ook afscheid nemen wat ik echt super leuk vind.
Ik ga het afscheid wel heel moeilijk vinden denk maar sleep mij er door heen. In mijn achterhoofd heb ik natuurlijk dat ik ook weer terug kom en natuurlijk eerst 4 geweldige weken ga hebben daar.

Ik ga jullie zeker snel een berichtje sturen als ik aangekomen ben en hoe het daar is. Of het lekker warm is en ik al lekker bruin ben hoe mijn school is natuurlijk beetje leuke klas heb en natuurlijk of mijn huisgenootje/kamertje leuk is of ik een beetje met haar/hem op kan schieten. Ik weet namelijk nog niet wie het is dus het kan ook een hele leuk spaanse of portugese jongen zijn of uit een ander land dan kan het nog best heel leuk worden in het gastgezin.
Mijn familie gaat uitbereiden dan na 4 weken en hoop ook echt dat nog veel contact met ze hou en een goede band heb met ze.

Eerst moet ik het maar afwachten en van mijn tijd daar genieten. =)

Bye Bye
xxx

  • 29 Juni 2008 - 09:08

    The Meerstarrr,,:

    Heeeeeeeeeei Evyntje !!

    over 9 uur vlieg je naar malta... hopenlijk heb je er zin in ;)
    Maar dat weet ik wel zeker !!!
    4 weken zonder je biologiese ouders, zusje en broertjes.
    Ik hoop dat je een leuke band krijgt met Audra en haar gezin.
    Je hebt alle benodigheiden gisteren pas binnen gehaalt. ( maar dat is ook op tijd hoor )
    Ik hoop dat je veel foto's en filmpjes op deze site zet en ook schrijven hoe het er is ;)
    Dan weet ik ook hoe het daar is...

    Nou ik hoop gewoon dat je in die 4 weken veel leert, ziet en plezier hebt !!!

    -xxx-

    763827468732647862374687236487236487632847682736432687563945692347658273465987 kusjes van mij voor jou !!!

    HVJ
    kusje kusje
    van je zusje!

    xxxxxxx

  • 01 Juli 2008 - 18:45

    René:

    Hoi Evyn,

    hoe gaat het daar op Malta?
    Je eerste feest al gehad,
    wat staat er al in je agenda? Leren, zonnen of feesten?

    René

  • 02 Juli 2008 - 17:05

    Marlous:

    Hello there!

    Hoe bevalt het daar?
    Hoe was het afscheid op schiphol? waarschijnlijk moeilijk, maar nu je op malta bent zal je dat snel vergeten zijn. ik wens je een super leuke tijd toe.
    groeten van marlous, patrick, luna en lidwien

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Malta!

Recente Reisverslagen:

16 Februari 2009

Thuis

25 Juli 2008

LAATSTE DAG!!!!!!!!

25 Juli 2008

3 Daagjes

23 Juli 2008

Laatste week!

21 Juli 2008

Druk druk druk!
Evyn

Actief sinds 26 Maart 2008
Verslag gelezen: 127
Totaal aantal bezoekers 41193

Voorgaande reizen:

27 Februari 2014 - 03 April 2014

Writing my Thesis

05 Januari 2013 - 03 Juli 2013

Internship Rio de Janeiro, Brazil

18 Maart 2012 - 14 April 2012

Asia

18 Juli 2011 - 10 Augustus 2011

Summercourse USA

23 Mei 2011 - 30 Mei 2011

Macedonia

20 Augustus 2009 - 26 Mei 2010

High School Year USA

29 Juni 2008 - 26 Juli 2008

Malta!

Landen bezocht: