De koffers zijn er ook, na nog eens 48 uur - Reisverslag uit Arlington, Verenigde Staten van Evyn Steltman - WaarBenJij.nu De koffers zijn er ook, na nog eens 48 uur - Reisverslag uit Arlington, Verenigde Staten van Evyn Steltman - WaarBenJij.nu

De koffers zijn er ook, na nog eens 48 uur

Door: Ingrid

Blijf op de hoogte en volg Evyn

02 Mei 2010 | Verenigde Staten, Arlington

Vandaag (zondag 2 mei) zijn dan eindelijk de koffers aangekomen aan het eind van de middag. We hebben tot nu toe al veel gedaan. We hebben wat boodschappen gedaan bij Walmart op zaterdag. Thuis gekomen moesten we ons klaar maken voor the Baptism (de doop) van Evyn. Dat was indrukwekkend. Prachtige woorden van Jeff die Evyn heeft gedoopt. Na de doop zijn we naar de school van Evyn geweest. We hebben Highschool gezien en toen hadden Sem en Stef er wel genoeg van. Weer naar huis en Stef even slapen. Ondertussen kregen wij een lekkere maaltijd. Na de maaltijd zijn we naar de speeltuin geweest. Daarna een beetje relaxen en een toetje (cheesecake,Evyn haar lievelingstaart)eten. Daarna gezellig wat kletsen, maar we zakten ook een beetje in. Waren toch wel moe. Lekker naar bed om 21.00 uur.
's Nachts werd Stef ziek en Sem was ook niet lekker. Veel wakker 's nachts. De volgende ochtend (zondag) gingen Sem, Merel en ik naar de kerk. Evyn moest haar Gown mee. All Graduates got Honored (geeerd). Evyn vertelde haar toekomstplannen. Ze heeft zin in haar studie volgend jaar. Na de kerkdienst hebben we met elkaar wat gedronken en gegeten. Rene en Stef konden niet mee. Thuis gekomen weer wat eten en toen zijn we naar Watertown gereden en naar Target(=winkel) geweest. Toen we terugkwamen waren de koffers gebracht. Om 17.00 uur naar de 1481 om wat te eten met Becca, Dave, de kinderen en de rest van de familie. Na het eten, was erg gezellig, in de truck van opa en een wandeling rond een watertje. Dat was gezellig. Naar huis en cadeautjes uitdelen aan Jeff en Cindy. Veel gesproken over hun bezoek aan ons in July. Nog even dit verhaal schrijven en dan nu naar bed.
Morgen gaan Evyn en Merel samen naar school. Sem wil eigenlijk ook wel mee. Wij gaan naar Desmet, Little house on the prairie.
Wordt vervolgd.
Groetjes van Ingrid en de rest.

• 03 Mei 2010 - 10:06

Ma En Jan.:

hallo vacantiegangers.

wij hebben jullie berichten gelezen dat alles vrij goed verlopen is en de koffers ook zijn gearriveerd zijn .hier is alles oké en met de hondjes loopt ook alles gesmeerd, bij uitlaten luisteren zij goed. nu veel plezier en groetjes van Ma en Jan.

• 03 Mei 2010 - 10:06

Ma En Jan.:

hallo vacantiegangers.

• 03 Mei 2010 - 18:07

Allert En Vera:

We houden jullie in de gaten.

groetjes van ons en veel plezier daar.