BACK IN TOWN AGAIN - Reisverslag uit Almere Stad, Nederland van Evyn Steltman - WaarBenJij.nu BACK IN TOWN AGAIN - Reisverslag uit Almere Stad, Nederland van Evyn Steltman - WaarBenJij.nu

BACK IN TOWN AGAIN

Door: Ingrid

Blijf op de hoogte en volg Evyn

23 Mei 2010 | Nederland, Almere Stad

Vrijdag 21 mei 2010:
We doen het rustig aan in de morgen en beginnen met inpakken. Het is prachtig weer en René gaat met Sem en Stef naar de speeltuin. Evyn pakt ook meteen in. Wij moeten spullen van Evyn meenemen. We gaan ook nog even naar Flowers by Betsy. Daar verkopen ze schoolspullen. Merel wil graag een sweater, Sem en Stef een t-shirt + pet. Weer naar huis, de auto schoonmaken van binnen en van buiten in Brookings. Uiteindelijk bij terugkomst eten met Cindy bij 1481. We zijn om 19.15 uur weer thuis. Verder met inpakken en Evyn tovert steeds meer spullen op haar bed. Het is toch wel veel wat je krijgt en koopt in zo’n jaar. Om een uur of 21.00 laat Evyn weten, dat ze denkt dat het wel gaat lukken met de koffer en haar spullen. Ik vul onze koffers aan met haar spullen, maar het gewicht is een probleem. We hebben wel ruimte in de koffer, maar er mag niet meer in dan 50 lbs.
Als onze koffers op gewicht zijn, zien we toch wel in dat het veel is wat nog mee moet. Evyn gaat dat dinsdag zelf niet redden. René gaat (23.45 uur) met Evyn naar de WalMart om een koffer te kopen. Hij verbaast zich erover dat er nog mensen boodschappen aan het doen zijn op dit tijdstip. Hij vindt het wel een leuke ervaring. Ze komen terug met een 5 pack. Een grote koffer, grote tas, kleine koffer, PC tas en toilettas. Evyn heeft 3x zoveel spullen dan toen ze naar de USA ging. Wij gingen met 4 koffers en 1 tas en komen terug met 5 koffers en 2 tassen. Dan is alles snel ingepakt. Evyn neemt zelf de grote en kleine koffer mee. We liggen laat in bed en moeten weer vroeg op.
Zaterdag 22 mei 2010:
Het regent en waait enorm. Jeff is gaan wandelen en schuilt bij de kerk. René gaat ‘m halen. We stoppen alle bagage in de auto en we vertrekken om 07.45 uur naar het vliegveld. Toch gaan we niet rechtstreeks. Merel en René hebben iets in hun hoofd en gaan kijken of ze het nog kunnen uitvoeren. Dat lukt niet. We gaan naar het vliegveld en geven onze koffers af. Ik wist van 1 koffer dat die koffer 1 lbs te zwaar zou zijn en ja hoor, ik moet het teveel aan gewicht er uithalen en ergens anders in stoppen. Dat lukt toch nog snel. Alle koffers en tassen ingeleverd en verder geen problemen. We leveren de auto in en drinken nog wat met Evyn. Dan gaan wij richting douane en Evyn wordt opgehaald door Jeff en Cindy. De reis begint op Sioux falls met vertraging (45 min.) vanwege het weer. Verder verloopt de reis fantastisch.
Zondag 23 mei 2010:
Om 12.20 uur staan we op Schiphol. Halen de bagage op en worden opgehaald door Jaap en Hans. Zij staan buiten op ons te wachten. We rijden naar huis en krijgen een warm WELKOM THUIS.

Tot zover deze verslaglegging van onze fantastische gezinsvakantie.
Aan Evyn om haar reis naar Arlington, South Dakota, USA af te sluiten met een verslag van haar laatste dagen! Zet ‘m op Evyn! Je vlucht heeft inmiddels woensdag al een vertraging van 4 uur.
Evyn komt woensdag voorzover nu bekend is om 18.10 uur aan op Schiphol.
Groetjes van Evyn, Merel, Sem, Stef, René en Ingrid Steltman

• 25 Mei 2010 - 15:33

HenK:

Evyn,have a good flight!!

• 26 Mei 2010 - 16:09

HenK: