Home - Reisverslag uit Howard, Verenigde Staten van Evyn Steltman - WaarBenJij.nu Home - Reisverslag uit Howard, Verenigde Staten van Evyn Steltman - WaarBenJij.nu

Home

Blijf op de hoogte en volg Evyn

07 Augustus 2012 | Verenigde Staten, Howard

Hallotjes!

Mijn koffer was op vrijdag al helemaal ingepakt en was ik klaar om te gaan. Normaal heb ik een hekel om mijn koffer in te pakken maar het was relaxed dat het klaar was en in er niet maar aan hoefde te denken. Op zondag avond zijn we met zijn allen gezellig nog even uiteten geweest.

Maandag ochtend was het dan toch eigenlijk best wel vroeg opstaan. Even rustig aan gedaan en toen met de auto naar Schiphol. Op Schiphol mijn koffer ingechecked en daarna nog wat gedronken met de familie. Door de duane wat heel snel ging en ik uiteindeijk weer terug moest lopen omdat ze nog stonden te wachten om te zwaaien. Daarna luchtje gekocht voor Mama nog en toen naar de gate gegaan. Bij de Gate stond een enorme lange rij en ik ben er maar in gaan staan. Strenge controle vragen beantwoord en mijn laten scannen. Gelijk kon ik daarna door lopen het vliegtuig in. Ergens achteraan in het vliegtuig had ik een plekje. Mijn buurman zat eral en dat lag al lekker te slapen op mijn stoel onder andere. Helaas moest ik opschuiven want ik ging er zitten. Gezeteld op mijn stoel en de vlucht kon beginnen van 9 uur naar Minneapolis.

De vlucht verliep vlotjes. Filmpje gekeken, dutje gedaan, filmpje gekeken, boek gelezen en muziek geluisterd. Aangekomen op Minneapolis hadden we controle en vanwege een storing heb ik lang moeten wachten. Het was ook behoorlijk benauwd en ik stond ik ook in de verkeerde rij want wat ging het langzaam. Na een uur en 15 minuten wachten was ik er doorheen en kon ik mijn koffer ophalen en weer opnieuw inleveren zodat hij in Sioux Falls zou komen. Opnieuwe controle en die ging gelukkig snel stond ik dan op het vliegveld van Minneapolis en kon ik rustig aan doen. Even wat gegeten en kon gewoon niet kiezen wat ik wou.... Al die Amerikaanse tentjes die zulk heerlijk eten hebben en die je in Nederland niet heb. Uiteindelijk heb ik bij Taco Bell gegeten heerlijk. Nog wat winkeltjes bezocht en op mijn dooie gemak naar de Gate gelopen om de reis te vervolgen naar Sioux Falls.

Ergens aan de andere van waar ik was aangekomen wat Gate G waar de kleine vliegtuigjes vandaan vertrekken. Ik was er optijd en ben mijn boek gaan lezen. Opeens was het al half 4 en zouden we allang in het vliegtuig moeten zitten. Helaas waren er problemen met het vliegtuig, waardoor eerst de politie moest komen en de captain wou ook niet vertrekken. Uiteindelijk heb ik mijn boek uitgelezen en hebben we meer dan een uur vertraging gehad. Tijdens de vlucht heb ik geslapen en binnen 40 minuten was ik in Sioux Falls.

IK BEN THUIS!

Ashton was er al en het was wachten op mijn koffer die vrij snel binnenkwam en we konden vertrekken. Ongeveer een uur rijden waren we in Howard waar ik welkom onthaald werd door mama Lisa. Vader Will was er ook gauw en vroeg of ik meeging de koeien eten geven. Ashton ging ook mee en met zijn drieen gingen we met de truck naar de koeien. Koeien eten gegeven en daarna heb ik zelf in de Traktor gereden over de weg naar de varkens. Was heel gaaf! Daarna terug naar het huis en was Pete er ook. Samen met Ashton, Pete, Will, Lisa , Charlotte and Ben samen gegeten. Sweetcorn, Tomatoes, Chicken and Watermelon.

Rond 10 uur ben ik naar bed gegaan en heb ik geslapen en was ik wel erg vroeg wakker alleen de volgende morgen! Rond acht uur samen met Ashton naar Howard gereden en de Pig Show gekeken en de Sheep Show. Nog naar de Art en Craft show gegaan en lunch gegeten. My Favorite Taco Sald. Rond een uurtje of 1 terug naar het huis gegaan en daar zit ik nu dit verhaaltje te schrijven voor jullie. Rond half vijf gaan we weer naar Howard voor de BBQ en daarna naar Madison waar ik Jeff en Cindy weer zal zien. Cindy haar vader is vorige week overleden en zijn naar California gegaan voor de begravenis. Om vijf uur zijn zij in Sioux Falls en meeten we elkaar in Madison in het midden naar Arlington ook.

Ik schrijf snel weer. Eigenlijk wil ik niet meer weg! Het voelt als thuis en alsof ik nooit ben weggeweest.

Liefs!

  • 09 Augustus 2012 - 10:49

    Daphne:

    Gelukkig mag je nog even blijven! Dus geniet er van maak er een mooie tijd van

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Howard

Evyn

Actief sinds 26 Maart 2008
Verslag gelezen: 306
Totaal aantal bezoekers 41101

Voorgaande reizen:

27 Februari 2014 - 03 April 2014

Writing my Thesis

05 Januari 2013 - 03 Juli 2013

Internship Rio de Janeiro, Brazil

18 Maart 2012 - 14 April 2012

Asia

18 Juli 2011 - 10 Augustus 2011

Summercourse USA

23 Mei 2011 - 30 Mei 2011

Macedonia

20 Augustus 2009 - 26 Mei 2010

High School Year USA

29 Juni 2008 - 26 Juli 2008

Malta!

Landen bezocht: