In 27 uur naar Arlington South Dakota - Reisverslag uit Arlington, Verenigde Staten van Evyn Steltman - WaarBenJij.nu In 27 uur naar Arlington South Dakota - Reisverslag uit Arlington, Verenigde Staten van Evyn Steltman - WaarBenJij.nu

In 27 uur naar Arlington South Dakota

Door: Ingrid

Blijf op de hoogte en volg Evyn

01 Mei 2010 | Verenigde Staten, Arlington

Hier dan een bericht van onze reis naar Evyn in Arlington.
De reis is prettig verlopen, de kids hebben het fantastisch gedaan.
Om 06.00 uur op vrijdag 30 april werden we opgehaald door Hans en Jaap. Op schiphol de boel geregeld en vervolgens wachten tot we konden instappen. Stef vond het wel spannend, heeft gelukkig niet gehuild. Rene heeft heerlijk met de twee jongetjes van deze reis genoten. Hij vond het een eerlijke ruil dat ik de volgende vlucht die 7 uur langer zou duren voor mijn rekening zou nemen met Sem en Stef. Die vlucht verliep heel goed. Sem heeft niet geslapen, Stef hebben we uiteindelijk toch in slaap gekregen.
Op Chicago waren onze koffers niet aangekomen. Dus zonder koffers naar de volgende vlucht. We moesten een lastige tijd overbruggen. Van 's avonds 21.30 tot 03.30 uur(onze tijd). Uiteindelijk hadden we nog een uur vertraging. Om 01.30 uur locale tijd (08.30 uur onze tijd) stapten we het huis van Jeff en Cindy binnen. Snel naar bed (waren we erg aan toe) en uiteindelijk om 07.30 uur weer wakker. We zitten meteen in een goed ritme. Sem en Stef hebben het nu al enorm naar hun zin. Merel natuurlijk ook. Van Merel hebben we niet zoveel last gehad (van wie dan wel?), want die was 4 dagen in Brussel geweest. We gaan nu naar Walmart om boodschappen te doen. We zullen regelmatig verslag uitbrengen op Evyn haar site, dus........lezen maar!
Wordt vervolgd.
Ingrid

• 01 Mei 2010 - 15:48

HenK:

Mooi om te horen dat jullie goed zijn aangekomen!! Evyn was vast erg blij jullie weer te zien. Hopelijk komen de koffers ook weer terecht.Veel plezier daar de komende tijd.

• 01 Mei 2010 - 20:35

Bea:

Goed dat jullie er zijn. Evyn zal wel hartstikke blij zijn geweest. Heerlijk weer met elkaar. Meteen winkelen is ook leuk zeker in zo'n megawinkel. Weet je al wanneer de koffers komen. Nou voor iedereen een schone onderbroek en dat komt het vast goed. Veel plezier en leuk dat jullie ons op de hoogte houden. Liefs van ons. xxx

• 01 Mei 2010 - 22:05

Marjolein:

Wat een reis zeg!! Gelukkig toch veilig aangekomen:D

• 01 Mei 2010 - 22:06

Marjolein:

Veel plezier nog!!

• 02 Mei 2010 - 08:35

Annemieke:

En nu maar genieten van de reis en van elkaar. En wat zijn kleren nou ... Liefs, Annemieke