Music Trip - Reisverslag uit Saint Louis, Verenigde Staten van Evyn Steltman - WaarBenJij.nu Music Trip - Reisverslag uit Saint Louis, Verenigde Staten van Evyn Steltman - WaarBenJij.nu

Music Trip

Door: Evyn

Blijf op de hoogte en volg Evyn

28 April 2010 | Verenigde Staten, Saint Louis

One Amazing Week!

Woensdag 14 april moest ik na school en na school heeft Jeff mij naar huis gestuurd of mijn koffer in te pakken en om te douchen zodat ik niet in tijdprobleem zou komen.
Om kwart voor 7 naar school gegaan, klaar om te vertrekken. Tassen werden door zocht kinderen kwamen nog steeds binnen en om half 8 hebben we de bussen in geladen. Onze stoelen opgezocht en wezen settlen. Om 8 uur vertrokken we naar St. Louis Missouri. De eerste film ging er gelijk in, Accepted. Daarna gingen we The blind Side kijken echt een van mijn favorite films van hier :D. In Sioux City hebben we even een snelle plas pauze gehouden. Daarna was ik toch wel erg moe en was het ook al half 1 en ben ik in slaap gevallen toen de film nog bezig was. Daarna zijn er geen films meer in gegaan en was de bus erg stil iedereen was aan het slapen of iets op de grond in de stoelen onder de stoelen :D. Nog een paar keer wakker geworden maar uiteindelijk goed in slaap gevallen en waren we al in Colombia, MO. Een uur ieder dan we verwacht hadden. Om 6 uur gingen we ontbijten bij Crackel Barrel. Omgekleden snel en weer verder gegaan. Het was nog 2 uur naar de dierentuin. Om kwart voor 10 tot 1 uur hebben we in de dierentuin rondgelopen en was de temperatuur redelijk opgelopen naar rond de 30 graden. Heerlijk! Daarna zijn we naar het Art museum geweest. Er hingen wat schilderijen van Nederlandse artiesten dus dat was wel leuk om te zien. Heb mij daar heerlijk vermaakt voor zo'n 2 uurtjes. Daarna zijn we naar echt een geweldig cathedral geweest. Heb nog nooit zo'n mooie gezien in Europe waar ik er ook behoorlijk al wat gezien heb. Vanaf de Cathedral was het nog 2 uur naar het hotel gegaan. We zouden verblijven in Holiday Inn Six Flags. Iedereen ging lekker zwemmen. Ik heb lekker een douche genomen en was zo mooi dat ik ook even mijn ogen heb gesloten. Dat duurde niet lang en ik was er weer uit om lekker te hangen met mensen bij de spelletjes om lol te trappen. Om half 7 konden we gaan eten. Er was voor pizza en pop gezorgd. Na het eten lekker gepraat en nog met mijn voeten in het water gezeten. Er waren al wat problemen ontstaan in de kamer. Iemand had het al verlaten en de ander was aan het huilen en uiteindelijk was er heel veel aan de hand en is het gelukkig allemaal opgelost weer. Om 11 uur was het stil in de kamer met een nieuw persoon naast mij in bed en een nieuw persoon in de kamer die we allemaal neit echt mochten. Weltrusten!

Helaas zat uitslapen er niet in vandaag en dat was wel even minder. Om half 8 was er ontbijt voor iedereen. Om 9 uur moest iedereen bij de bus zijn om te vertrekken naar de Arch. Om kwart voor 10 daar aan gekomen te zijn moesten we dingen opzetten om te performen. Om half 11 gingen we van start met het koor waar ik dus in zit. 4 liedjes gezongen en ze zeiden dat er meer mensen waren dan de vorige keer dat ze op de music trip zijn geweest. Daarna gingen we groep foto's maken van het koor en een aparte van de band met beker. Daarna ging de band performen met mijn favorite medley van Disney. Toen zei klaar waren kregen we een snack en wat te drinken. We moesten snel zijn want we moesten het treintje in the Arch hebben om 12 uur en we moesten door vliegveld security. Uit eindelijk bleek het treintje kapot te zijn er waren problemen ofzo dus eerst even door het museum en de museum store. Kaarten en klein archje gekocht voor mijn collectie. Daarna gingen we een film kijken van Lewis and Clark die de Missouri river helemaal afgevaren zijn tot the Pacific Ocean. Interesant verhaal. Daarna zijn we weer er uit gegaan en zijn we wezen omkleden en waren de jongens extreem langzaam. Met de metro naar Union Station gegaan waar we konden winkelen. 2 shirtjes van St. Louis gekocht 1 met de arch en de andere met I(hartje)STL. Daarna om half 4 moesten we weer bij de bus zijn om hopelijk dit keer wel naar boven te kunnen gaan in the arch. Om half 5 was mijn ticket om naar boven te gaan. De laatste groep waren wij. Maar het duurde zo'n 45 mintuen voordat we zelfs naar boven konden gaan. Terwijl we om kwart voor 5 alweer terug moesten zijn. Naar boven gegaan in echt een super klein hokje met zijn 5en. Was heel knus. 4 meiden en 1 jongen Tom. Boven foto's genomen het is zo'n 192 meter hoog. Mooi uitzicht. Foto's staan op http://picasaweb.google.com/evynreneesteltman. Om kwart voor 6 hadden we nog iets meer dan een uur om St. Louis te verkennen. St. Louis is net zo groot al half nederland in oppervlakte :D. Met zijn 6en hebben we ritje in een koets gemaakt langs de Missouri river. Lewis en Clark nog gezien onder water bijna omdat het water zo hoog gestegen was. Om 7 uur gingen we op een boot Betty Thatcher. Hebben we gegeten en echt heel veel gelachen. Beneden was er een school die had Prom en wij mochten mee dansen en ze vonden het ontzettend gezellig en we zijn samen lekker uit ons dak gegaan. Om kwart voor 10 waren we terug en gingen we terug naar de bus. Naar Walmart geweest om wat dingen te kopen voor morgen en om iets na 11en waren we terug in het hotel. De deuren werden weer getaped en ik viel om half 1 in slaap.

Vandaag konden we uitslapen. Om 7 uur ging de wekker in de kamer maar ik was heel gezellig weer terug in slaap gevallen tot kwart over 8. Wakker geschrokken want ik was te laat ontbijt zou om 8 uur zijn dus eigenlijk ben ik gewoon mijn bed uitgerold schoenen aangedaan en naar ontbijt gelopen in mijn pyama en verward haar en vieze ogen. Om half 11 moesten we bij de bus zijn want we gingen naar Six Flags vandaag en dat was aan de andere kant van de weg. Maar de eerste bus chauffeur reed de snelweg op en reed er van daan dus voordat we er waren was het 11 uur. De hele dag in Six Flags geweest met een leuke groep elke achtbaan gehad neit misselijk geworden. De coolste achtbaan was toch wel dat je stijl omhoog gaat en dan alles weer achteruit gaat. Het gaat zo snel er is zoveel druk. Om 6 uur liepen we terug naar het hotel waar we zijn wezen zwemmen en in de hottube hebben gezeten. Pizza besteld op de kamer. Om 9 uur viel ik gewoon letterlijk in slaap.

Om 5 uur deze lovely morning ging mijn wekker want vandaag gingen we weer vertrekken naar huis. Arlington, SD 505 W. Hickory Street, 57212. Om half 7 ontbijt gehad en om 7 uur reden we weg. Een lange reis voor de boeg met een paar plas stops onderweg. Noord van Kansas City hebben we gelunched en verlangde ik gewoon naar een lekkere verse sandwich bij Subway. Om kwart voor 8 kwamen we in Arlington. Nadat we ook nog een stop hadden gemaakt in Sioux City waar we monument is van de reis van Lewis and Clark bij de Mississippi river waar de General dood gegaan is.

Dit was echt mijn fantastische dagen van de bandtrip heb er zoveel van genoten. Veel gelachen en plezier gemaakt. Dankjewel Arlington om mij deze kans te geven. De volgende dag was weer school en waren we fris en fruitig.

xxx

  • 29 April 2010 - 20:03

    Karla:

    Zo Evyn, wat een drukke tijd heb jij in "the States"! Maar volgens mij geniet je volop. Het begint nu wel op te schieten he? Maar nu eerst eindelijk dan de familiereunie! Je kijkt er zeker hardstikke naar uit he? Morgenochtend is Hans om 06.00 uur op de Schipbeekstraat en dan gaat de reis beginnen! en wordt het voor jou aftellen!! Heel veel plezier de komende weken en vooral genieten!! Groetjes van ons!!!!

  • 30 April 2010 - 04:00

    Ingrid:

    Hey Evyn,

    jij bent nu op skype, wij gaan over een paar minuten richting Schiphol.
    Onze reis naar jou toe gaat beginnen. Bij aankomst eindigt jouw avontuur alleen en gaan we samen nog even verder.
    Wij hebben er zin in.
    Over zo'n 24 uur hopen wij er te zijn. Voor jou is het nu wachten. Wij zien je in SD!!!!!!
    Veel XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX en liefs van ons!!!! Sem, Stef, Merel, René en Ing.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Saint Louis

Evyn

Actief sinds 26 Maart 2008
Verslag gelezen: 171
Totaal aantal bezoekers 41176

Voorgaande reizen:

27 Februari 2014 - 03 April 2014

Writing my Thesis

05 Januari 2013 - 03 Juli 2013

Internship Rio de Janeiro, Brazil

18 Maart 2012 - 14 April 2012

Asia

18 Juli 2011 - 10 Augustus 2011

Summercourse USA

23 Mei 2011 - 30 Mei 2011

Macedonia

20 Augustus 2009 - 26 Mei 2010

High School Year USA

29 Juni 2008 - 26 Juli 2008

Malta!

Landen bezocht: