Arlington, South Dakota - Reisverslag uit Arlington, Verenigde Staten van Evyn Steltman - WaarBenJij.nu Arlington, South Dakota - Reisverslag uit Arlington, Verenigde Staten van Evyn Steltman - WaarBenJij.nu

Arlington, South Dakota

Door: Evyn

Blijf op de hoogte en volg Evyn

18 April 2010 | Verenigde Staten, Arlington

Even een random verslagje hoe mijn leven hier is.

Na dat ik in Philadelphia geweest ben is track practise begonnen elke dag na school. Atheliek dus. Mijn dag is dus na school om 8 uur tot kwart over 3 met de normale klassen. Van half 4 tot ongeveer 5 uur training en ik help dan de department van shotput and discus. Na 2 weken getraint te hebben hadden we op 30 maart de eerste track meet in Vermillion. De track meet van het jaar heb ik het gevoel. Om 8 uur vertrok de bus, de echte gele schoolbus. In Sioux Falls even gestopt en daarna weer verder gereden om kwart over 10 aangekomen at the Dome. Een giga ding. Iedereen begon een beetje op te warmen. Ik ging een beetje rond te lopen waar alles was en hoe ik de scores het snelste en meest efficient kan krijgen op mijn papiertje. Naarmate de onderdelen begonnen waren kwamen de namen op het grote scherm in beeld en kon ik ze zo overschrijven. De Field Events waren wat moeijlijker maar ook die heb ik kunnen krijgen. Halverwege de dag zag ik iemand die ik kende. Dennis de jongen waarmee ik vloeg hierheen. Gezellig met hem zitten praten voor een lange tijd maar we hadden beide soms toch wel problemen met Nederlands. Doordat er een probleem was met het pistool en de tijd dus liepen we uiteindlijk 1,5 uur uit. Om 10 waren we klaar en gingen we eten bij Taco Johns. Om kwart voor 11 reden we weg uti Vermillion en kwart voor 1 waren we terug in Arlington. Het was een lange vermoeiende dag. Om half 2 lag ik uiteindelijk te slapen. Om half 7 ging de wekker weer om weer een dag naar school te gaan. 13 April was de tweede track meet van het seizoen in Huron. Lekker een rood kleurtje gekregen en vooral een lekkere rode neus.

Het weer in het always so koude South Dakota is weg. Het begint extreme mooi weer te worden. Toch is het elke keer erg windy. Voor de boeg staat de Music Trip en de leraar wordt alleen maar meer excited voor het en ik dus ook. Na de bandtrip is het ook nog maar minder dan 2 weken voor mijn geweldige lieve familie komt. Het is ook dan nog maar 5 weken voor dat ik terug naar Nederland kom. Het komt eigenlijk allemaal wel erg snel voorbij.

Vanavond ben ik eigenlijk terug gekomen van de Music Trip dus daar komt ook een verslagje van. Thuis kreeg ik gelijk te horen over de vulkaan die active is Iceland en dus ik kreeg gelijk van AAAAAAaah kunnen papa en mama nog wel komen maar het zit er wel goed uit nog gelukkig. Ook hebben Jeff en Cindy een telefoontje gekregen dat hun neefje is overleden vanavond. Hij was nog maar 2 weken oud maar er waren teveel complicaties rond zijn hart en organen.

Zie jullie allemaal alweer heel snel!

  • 19 April 2010 - 06:44

    Bea:

    Hoi Evyn,

    Eindelijk weer een berichtje van mij. Ik lees wel al jouw berichtjes hoor! Je hebt het nog aardig druk. Fijn dat Ingrid, Rene, Merel, Sem en Stef straks lekker bij je zijn. Ik hoorde gisteren van oma dat Sem er niet overuit gepraat raakt. Hij heeft er ontzettend veel zin in. En met de vulkaan komt het vast wel goed. Over 2 weken zal die toch wel uitgespuugd zijn toch? Nou nog veel plezier de laatste weken en we zien je gauw weer. Dikke kus van ons xxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Arlington

Evyn

Actief sinds 26 Maart 2008
Verslag gelezen: 139
Totaal aantal bezoekers 41183

Voorgaande reizen:

27 Februari 2014 - 03 April 2014

Writing my Thesis

05 Januari 2013 - 03 Juli 2013

Internship Rio de Janeiro, Brazil

18 Maart 2012 - 14 April 2012

Asia

18 Juli 2011 - 10 Augustus 2011

Summercourse USA

23 Mei 2011 - 30 Mei 2011

Macedonia

20 Augustus 2009 - 26 Mei 2010

High School Year USA

29 Juni 2008 - 26 Juli 2008

Malta!

Landen bezocht: