Nederland - Reisverslag uit Arlington, Verenigde Staten van Evyn Steltman - WaarBenJij.nu Nederland - Reisverslag uit Arlington, Verenigde Staten van Evyn Steltman - WaarBenJij.nu

Nederland

Door: Evyn

Blijf op de hoogte en volg Evyn

26 Maart 2010 | Verenigde Staten, Arlington

Zo bereid om al weer het tweede verhaal te lezen van deze week?

Donderdag 11 maart ging ik in de ochtend naar school. Naar school geweest en gelijk na school in de auto gestapt en op weg naar het vliegveld gegaan samen met Cindy. Iets gegeten op het vliegveld en op weg gegaan naar de gate. Er zijn maar 8 gates op Sioux Falls Airport :D. Het vliegtuitg was iets vertraagd, maar we vertrokken toch optijd en waren ook optijd in Chicago. We konden het volgende vliegtuig nog halen. Nee helaas we stonden een uur te wachten voor een gate vanwege het verschrikkelijke weer. Eerst was het alleen nog maar donder en onweer toen begon het hozen net als in Nederland. We kregen de mededeling dat er geen vliegtuig in kwamen anymore or leaving. Dus misschien konden we het volgende vliegtuig toch nog halen want het was al 9 uur. Om kwart over 9 waren we bij de gate, maar toen moest ik ook nog wachten buiten op mijn hand-in bag, (een speciaal system in Amerika). Om half 10 was ik er binnen en keek ik op het bord en was de gate al gesloten ik toch snel met de shuttle naar het andere eind van het vliegveld om te kijken maar het vliegtuig was al weg. Ik was niet de enige 18 andere mensen hadden het ook gemist en wij werden keurig op de volgende vlucht gezet naar Philadelphia. Cindy had wel haar vlucht gehaald en die was onderweg naar het Noorden van New York naar haar zus. Op de volgende vlucht gezet die pas om 6 uur in de ochtend ging. Marieke gebeld vlucht gemist volgende vlucht pas om 6 uur de volgende morgen. Zij nog geprobeerd om een hotel naast het vliegveld te vinden maar die zaten allemaal vol.

Het was 10 uur in de avond en ik had 8 uur om dus mij zelf te vermaken. Beetje rondgelopen op zoek naar wat drinken, maar alles was gesloten! Heb alle gates gezien en toen toch nog een Starbuck gevonden waar ik iets heb gedronken en gesoduked. Heb ook nog geslapen op het vliegvel voor een uurtje of 2 in een zeer uncomfi position and situation. Om 4 uur wakker geworden en ontbeten bij McDonalds??? Trui gekocht die ik leuk vond en toch wel een herinnering aan die trip zou houden. Het was vrijdag en mijn vlucht vertrok op tijd. De hele vlucht geslapen en we waren al geland toen ik wakker werd. Uitgestapt en op zoek naar mijn chaffeur. Daar stond hij gelijk aan de praat geslagen tot dat hij zijn limosine ging halen en het stil was de hele weg.

Het was 12 uur later en ik was in Bryn Mawr bij Bert en Marieke. Bert was in Belgie tho. Even gepraat nog met mijn ouders gelijk gebeld. Daarna even douchen en toen zijn we naar TJ-Max geweest. Hemel echt waar dat is zo'n leuke winkel en ben er ook zeker geslaagd samen met Marieke. Eerst gingen we kijken voor Prom shoes die ik nog nodig had. Leuke silveren sandalen gekocht. Daarna gingen we door de rekken struinen en alles wat leuk leek gaf ze aan mij. Wezen passen in de kleedkamer en een paar dingen stonden ook erg leuk. Ik kreeg nog een cadeautje voor dat ik geslaagd was en mijn verjaardag zei Marieke dus nieuwe kleren gekregen voor de zomer. Daarna zijn we naar DSW shoes geweest waar ik een paar super leuke nieuwe lage All-Stars heb gekocht. Daarna nog een beetje rondgereden en naar huis gegaan. Nog een keer praten met mijn ouders en Bert. Om 4 uur gingen we Stijn en Berend ophalen van de Montessori school halen in Wayne. Ze waren blij mij te zien, maar Berend moest toch nog heel even wennen. Nog met Stijn en Berend thuis gespeeld en toen zijn we samen wezen eten bij Christophers The place to be with kids. Thuis de kids naar bed gebracht en Marieke en ik hebben samen Nederlandse TV zitten kijken. Toch wel op tijd naar bed gegaan want ik was toch wel moe van de lange dag zonder nacht.

Zaterdag was ik vroeg wakker. Om kwart over 9 kwamen er bezoekers voor het huis. Het huis staat nog namelijk wel for sale and rent. Samen met de jongetjes beneden in de basement gespeeld. Nog samen met Sem zitten praten met zijn 4en. Om half 12 gingen we weg. Stijn had namelijk een sleepover vandaag. Even een stop gemaakt bij de winkel en toen naar de YMCA. Het vriendje waar hij zou slapen had zwemles en wij brachten hem daar naar toe. Daarna boodschappen gedaan. Berend naar bed en Marieke en ik gingen kletsen en lekker een NEDERLANDS BROODJE MET ECHTE NEDERLANDSE KAAS ETEN. Goddelijk. Ook nog even STROOPWAFELS GEGETEN. Helaas hadden ze geen drop. Beetje gerelaxed. Berend had uiteindelijk niet echt geslapen. Hij is lekker met ons geweest en tv gekeken. Om 5 uur viel hij in slaap op de bank en om 9 uur werd hij wakker. Om half 11 gingen Marieke en Berend naar bed en om 11 uur ging ik na dat we Paul de Leeuw hadden gekeken. Dit ging ik zo missen!

Zondag redelijk uitgeslapen. Weer even met papa en mama zitten praten toch even mijn kleren showen voor ze die ik had gekregen. Om 12 uur werd Stijn thuis gebracht. Gezellig de middag met hun gespeeld en tv gekeken. NOG EEN KEER hoorde ik regelmatig. Firemand Sam. Om half 4 kwamen Marijn en Fleur langs. Gezellig meiden talk gedaan nog met Merel zitten Gossipen :D. In de avond hebben we kaasfondue gegeten ook weer iets NEDERLANDS. Ook iets typisch NEDERLANDS WAS HET WEER REGEN EN HARDE WIND. Om 8 uur gingen ze weer naar huis en zijn de jongetjes naar bed gebracht en hebben we de rest van Paul de Leeuw gekeken. Om half 11 lag ik lekker te slapen.

Maandag was het vroeg op staan want de jongetjes zouden naar school gaan en ik zou in de middag weer naar huis gaan. Ik wou ze toch even gedag zeggen. Ze naar school gebracht, tas inpakken met de hoeveelheid kleding was het toch krap. Daarna hebben we rondgereden door Bryn Mawr en omgeving. Naar de Mall geweest die echt huge was even rondgekeken nog lekker gepraat en om 3 uur was het tijd om het vliegveld weer in te gaan. Heb echt een super weekend gehad en had het toch wel zwaar en begon steeds meer klaar te worden om lekker naar huis te gaan. Op Philadelphia Airport afscheid genomen en door de duane gegaan. Naar de gate gelopen. 2 Truien gekochten van Philadelphia voor Merel en mij. Gelijk een tegenvaller mijn vliegtuig was nu 2 uur van te voren al 30 minuten vertraagd. Geprobeerd om mijn boek te lezen maar werd afgeleid door de hoeveelheid verschillende mensen er rondloopt. Voor ik het wist was het half 6 en kon ik naar binnen in het vliegtuig. Ik zou geen vertraging hebben op Chicago dat was wel fijn. Snel wat eten gehaald en naar de gate gelopen had geen zin om de shuttle te nemen en lang daar te wachten. Na een tijdje had ik toch wel blij gewezen met de shuttle omdat mijn koffer heel zwaar werd. Bij de gate aangekomen was Cindy daar ook en ze zei tegen mij dat we allang hadden moeten inchecken het was half 9 volgens haar ik dacht nee dat kan niet. We waren verdwaald in de tijd. Wij zijn in het weekend al een uur vooruit gegaan maar we gingen op Chicago ook weer een uur achteruit. Verdwaald. Gegeten en we hadden ook hier weer vertraging met het vliegtuig vanwege het weer. In het vliegtuig en de stewardess wist niet waar we naar toe gingen dat was wel een bummer. Toen konden ze ook nog heel leuk vertellen dat als het te slecht weer was in Sioux Falls dat we naar Omaha zouden vliegen en daar dan de bus naar Sioux Falls gaan ik dacht nee dat wordt een andere nacht skippen met slaap en ik moest gewoon naar school de volgende dag.

Om half 12 waren we thuis en kon ik lekker mijn bedje in gaan. Om 7 uur ging de wekker weer en moesten ik mij netjes aankleden voor Government day.

Genoten? Hoop het wel :D

Groetjes en tot snel! XXXX

  • 27 Maart 2010 - 18:11

    Michael:

    Lekker en leuk verhaal weer.

    Jij maakt tenminste nog 's wat mee.

  • 14 April 2010 - 16:32

    HenK:

    Hoi Evyn, zo langzaam aan wordt het een vervolgverhaal wat je schrijft. Hoe gaat het verders? Ben je al druk aan het aftellen naar koninginnedag?? Denk het wel he? Hier in Almere gaat alles zijn gangetje, zo langzamerhand begint het weer ook weer beter te worden. Alles ziet er dan een stuk gezelliger uit! Hoe is het weer daar bij jou? Vast ook al wel weer een stuk warmer? Het opa en oma zijn begint ook al aardig te wennen. Voor ons is het door haar ook erg makkelijk om te onthouden hoe lang jij al weer weg bent. hahaha.
    Nu ik stop er weer mee, de groetjes van ons!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Arlington

Evyn

Actief sinds 26 Maart 2008
Verslag gelezen: 171
Totaal aantal bezoekers 41199

Voorgaande reizen:

27 Februari 2014 - 03 April 2014

Writing my Thesis

05 Januari 2013 - 03 Juli 2013

Internship Rio de Janeiro, Brazil

18 Maart 2012 - 14 April 2012

Asia

18 Juli 2011 - 10 Augustus 2011

Summercourse USA

23 Mei 2011 - 30 Mei 2011

Macedonia

20 Augustus 2009 - 26 Mei 2010

High School Year USA

29 Juni 2008 - 26 Juli 2008

Malta!

Landen bezocht: