Los Angeles! - Reisverslag uit Arlington, Verenigde Staten van Evyn Steltman - WaarBenJij.nu Los Angeles! - Reisverslag uit Arlington, Verenigde Staten van Evyn Steltman - WaarBenJij.nu

Los Angeles!

Door: Evyn

Blijf op de hoogte en volg Evyn

20 Maart 2010 | Verenigde Staten, Arlington

Nou na een lange tijd niets van mij te laten horen. Klachten die kwamen al binnen.

LOS ANGELES...
In 1 woord echt helemaal geweldig.

Zoveel leuke dingen gedaan, lekker weer gehad, lekker eten, leuke mensen, geweldig hotel alleen was het bed wat te klein :D.
Verder geen beroemdheden echt gezien alleen een boxer die zijn tour aan het promoten was in LA en wij waren daar net even aan het rondlopen. Maar hij blijkt erg beroemd te zijn iedereen weet wie het is.

Op donderdag vlogen we om 6 uur in de ochtend en was ik om half 3 al op. veel te vroeg. Om 1 uur waren we in het hotel. Super mooi. We konden nog neit naar de kamers dus gingen we pizza eten want we hadden ook al een tijdje niet gegeten weer. Daarna naar de kamer. De eerste nacht sliep ik met Amanda, JoAnn, Marv, Damiano and Tom op een kamer. Crowded. Daarna na het eten hebben we ons in groepjes opgeslipts om Downtown LA te bekijken. Damiano, Tom and Emillie and ik gingen naar Staples Center daar is waar Micheal Jackson zijn begravenis en alles was. Bekende basketball team is daar ook en grote concerten worden daar gehouden. Die avond trad Bon Jovi op. We konden hleaas niet binnen kijken. Daarna zijn we naar het ESPN gebouw gweest waar we spelletjes hebben gespeeld. Terug gelopen naar het hotel, met een groep wezen eten in een fancy restaurant. Om 10 uur lag ik volgens mij te slapen. Vrijdag ochtend werd ik net wakker en ik hoorde dat ik aan het praten was in mijn slaap en Marv die werd daar wakker van midden in de nacht en zat rechtop in bed en zei WAT??? Ik had ze gewaarschuwd. Ik snurk niet maar ik kan wel praten in mijn slaap en in het nederlands dan. Ontbijt gehaald lekker zonnetje. Daarna klaargemaakt en om half 10 gingen we naar de Santa Monica Pier. Daar zijn veel films gemaakt ook. Beetje op het strand gehangen en daarna op de pier gelopen met een lekker windje. Nog in de achtbaan en de faireswheel geweest en de botsautos die waren echt geweldig met zijn allen. Toen hebben we wat gewinkeld en naar het aquarium geweest. We wouden daarna naar Venice Beach gaan dus zijn we op de fiets gestapt en een fiets tour gemaakt. Ik had zolang niet op een fiets gezeten het was echt geweldig. Venice Beach zijn de bodybuilders en de crazy people dat was wel lachen. Daarna terug gegaan. JoAnn en Marv gingen eten met de EF mensen die er allemaal waren. Wij hebben gewoon lekker op onze eigen kamer daarna gezeten want Amanda en ik gingen die dag naar een andere kamer samen met Polly. We zijn met zijn allen wezen zwemmen en in de hottube and steamroom. gewoon relaxen. Om half 10 lag ik ook weer te slapen. Ben ook nog verbrand die dag op mijn neus en die is nu aan het vervellen. Op zaterdag zijn we met de girls wezen ontbijten bij starbucks. Daarna klaarmaken en opweg naar Santa Monica weer om een bustour te nemen naar Venice Beach, StarHomes, Walk of Fame, Hollywood Sign, Beverly Hills, Hollywood, Bel Air. Om half 7 waren we weer terug in Santa Monica en moesten nog een uur terug met de bus naar Downtown LA. Gelijk wezen eten met zijn allen en alle Ef mensen van South Dakota. Echt seafood gegeten was echt verschrikkelijk lekker. Ik was ontzettend moe dus daarna zijn we wel gelijk lekker naar bed gegaan. Zondag ochtend gingen we met een hele groep naar Universal Studios. Super dag gehad was echt super leuk. De attracties waren geweldig en lekker weer. Om 8 uur namen we de metro terug en zijn we daarna wezen zwemmen en heb ik nog even de Oscars gekeken op tv want er was geen weg om daar te komen die avond. Nog bij de jongens op de kamer gezeten tot half 12 nog met de andere Duitse jongen Marco gepraat die de hele dag met ons was. Maandag ochtend om half 7 werd ik wakker en ben ik samen met JoAnn, Marv and Damiano nog naar de Walk Of Fame gegaan het was nu een stuk rustiger en konden we het allemaal wat beter zien. Ze waren de oscars weer aan het afbouwen maar wat een troep was het zeg wij dachten echt dat er een aardbeving geweest was daar. Nog samen ontbeten en om half 11 werden JoAnn, Marv en Tom opgehaald om naar het vliegveld te gaan. Wij gingen nog met de groep naar Macy's beetje winkelen. Om half 2 werden wij opgehaald met de shuttle en zijn we naar het vliegveld gegaan. We zaten allemaal in dat busje met waarom moeten we nu al weer gaan we willen langer blijven. Op het vliegveld heb ik voor het eerst McDonalds gegeten hier. Iedereen keek een beetje verbaasd naar mij. :D
Voor de leukste foto's kan je op mijn facebook kijken of op hyves. En voor alle foto's op picasaweb.google.com/evynreneesteltman


Groetjesxxx

  • 20 Maart 2010 - 23:13

    Ingrid:

    Wauw!!!!!!!!!!!!!!!

  • 20 Maart 2010 - 23:13

    Evyn Steltman:

    Ja je hebt een hele inteligente dochter?

  • 20 Maart 2010 - 23:17

    Ingrid:

    Ik zal even wat spelling oefeningen voor je meenemen naar SD.
    Kun je vast beginnen!

  • 20 Maart 2010 - 23:18

    Evyn Steltman:

    Goed plan. Weet alleen niet of we er tijd voor hebben. Haha

  • 21 Maart 2010 - 18:35

    Evyn Steltman:

    nou het verslag staat er op hoor!

  • 22 Maart 2010 - 06:47

    Michael:

    Nou Evyn,
    je doet weer genoeg. Errug leuk allemaal

  • 25 Maart 2010 - 17:32

    HenK:

    De ene dag staan er een paar zinnen en kijk je later nog een keer staat er weer een mega story!!
    Je kan wel zeggen dat je veel beleefd in de States maar ook erg veel ziet. Geniet er nog maar van want nu gaat het snel joh. Wordt er zo af en toe ook nog wel een school bezocht??? We horen wel weer. Liefs uit Almere.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Arlington

Evyn

Actief sinds 26 Maart 2008
Verslag gelezen: 148
Totaal aantal bezoekers 41187

Voorgaande reizen:

27 Februari 2014 - 03 April 2014

Writing my Thesis

05 Januari 2013 - 03 Juli 2013

Internship Rio de Janeiro, Brazil

18 Maart 2012 - 14 April 2012

Asia

18 Juli 2011 - 10 Augustus 2011

Summercourse USA

23 Mei 2011 - 30 Mei 2011

Macedonia

20 Augustus 2009 - 26 Mei 2010

High School Year USA

29 Juni 2008 - 26 Juli 2008

Malta!

Landen bezocht: