Super Bowl Sunday/Party - Reisverslag uit Arlington, Verenigde Staten van Evyn Steltman - WaarBenJij.nu Super Bowl Sunday/Party - Reisverslag uit Arlington, Verenigde Staten van Evyn Steltman - WaarBenJij.nu

Super Bowl Sunday/Party

Door: Evyn

Blijf op de hoogte en volg Evyn

07 Februari 2010 | Verenigde Staten, Arlington

Jeff eet ijs met pindakaas pinda. Cindy en ik eten ijs met chocolade en als avondeten hadden we chips, worstjes en fruit. Een echt Amerikaans gebeuren. Super Bowl game/football Saints (New Orleans) VS. Colts (Indianapolis).
Overal zijn feestjes, maar de meeste zitten vast in hun huis nu. Veel sneeuw op de grond, wegen zijn slecht en zitten gewoon lekker warm onder een deken thuis de football game te kijken.

It's Superbowl Sunday!


Ander nieuws:
MIJN FAMILIE KOMT 30 April. Met zijn allen gaan ze lange reis afleggen en gezellig met mij 3 weken spenderen hier. Echte Amerikaanse dingen gaan we doen we gaan uitjes doen en ook nog hier een weekje op vakantie. Ik heb mijn graduation + party. Ik wordt gedoopt hier en we gaan naar de Rocky Mountains Yellowstone Park, Rapid City/the Black Hills, Omaha Zoo in Nebreska en we gaan naar de Mall of America in Minnesota. Een tijd om naar uit te kijken. Op Zaterdag 22 mei gaan ze weer naar huis en gelukkig hoeven ze niet lang te wachten voordat ik thuis kom want ik kom terug de follow Dinsdag woensdag of donderdag 25 - 27 mei. Dan is dit geweldige avontuur afgelopen. Mijn gastgezin komt in juli langs voor een lang weekend gezellig nog.

Verder heb ik NHS gehaald dat betekent dat je goede cijfers gehaald heb het semester je moet gemiddeld een GPA 3.0 hebben en ik heb een 3,4 GPA. Moet een brief schrijven waarom ik ervoor in aanmerking zou moeten komen en aan 2 andere mensen vragen voor een brief dat ik deelneem in dingen in the omgeving en dat ik help met goede dingen doen. Jeff mijn hostdad en Pastor gaat er een voor mij schrijven dat ik mee deel in de kerk en ik heb ook de diabetes tour gelopen. Ook ga ik een brief vragen van mijn REC JoAnn. Ik maag wel een goede kans zegt Cindy. Het staat ook heel goed op mijn diploma van hier.

Ik heb afgelopen vrijdag een party gehad hier wat ontzettend leuk. Ik was wel helemaal kapot de volgende dag. Vandaag heb ik sneeuw geblazen wat ontzettend zwaar was maar wel wel even grappig om te doen voor een keer.
Nu zitten we aan de rand van een winterstorm die ongeveer onze kant op komt.


Verder gaat het allemaal goed op school. Het gaat vooral snel nu. Heb het erg naar mijn zin. Ook heb ik mijn promdress gekocht. Nieuwe foto's zijn ook te zien op http://picasaweb.google.com/evynreneesteltman

I will speak to you later dear people!

XXXXXXXX

  • 08 Februari 2010 - 13:58

    HenK:

    Beautifullllllll dresssssss Evyn, staat je goed!!
    XXXXXX

  • 09 Februari 2010 - 22:13

    Evyn Steltman:

    The saints (New Orleans) hebben gewonnen.

    NHS = National Honor Society

  • 18 Februari 2010 - 19:30

    HenK:

    Hoi Evyn, hoe gaat het er mee? Je bent alweer een half jaar in Amerika, wat gaat de tijd snel. Het gaat nu zeker een spannende tijs worden met al je reizen binnen Amerika en dan nog een familievakantie in het vooruitzicht! Daar is niets mis mee!! Wij hopen dan ook dat je er flink van geniet!! Succes en veel plezier nog voor de komende tijd.
    Groetjes van ons!

  • 18 Februari 2010 - 19:31

    HenK:

    tijs is natuurlijk tijd

  • 20 Maart 2010 - 22:22

    Ingrid:

    Hey Evyn,

    krijgen we nog wat nieuws te lezen?

    Even Up-daten!!!!!

  • 20 Maart 2010 - 22:24

    Ingrid:

    Of heb je een saaie, stille periode achter de rug???

    Kan mij niet voorstellen!

    XXXXXXXXXXXXX
    nog 6 weken en dan komen wij!

  • 20 Maart 2010 - 22:25

    Evyn:

    Het is ongelovelijk saai hier! Hoezo kan jij je dat neit voorstellen ben toch een saaie duif!
    x

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Arlington

Evyn

Actief sinds 26 Maart 2008
Verslag gelezen: 149
Totaal aantal bezoekers 41188

Voorgaande reizen:

27 Februari 2014 - 03 April 2014

Writing my Thesis

05 Januari 2013 - 03 Juli 2013

Internship Rio de Janeiro, Brazil

18 Maart 2012 - 14 April 2012

Asia

18 Juli 2011 - 10 Augustus 2011

Summercourse USA

23 Mei 2011 - 30 Mei 2011

Macedonia

20 Augustus 2009 - 26 Mei 2010

High School Year USA

29 Juni 2008 - 26 Juli 2008

Malta!

Landen bezocht: