Ik ben erbij! - Reisverslag uit Arlington, Verenigde Staten van Evyn Steltman - WaarBenJij.nu Ik ben erbij! - Reisverslag uit Arlington, Verenigde Staten van Evyn Steltman - WaarBenJij.nu

Ik ben erbij!

Door: Evyn

Blijf op de hoogte en volg Evyn

22 Januari 2010 | Verenigde Staten, Arlington

Heey Heey

Mijn tweede berichtje in dit jaar alweer. En in die tijd is er heel wat gebeurdt.

Heb een aantal feestjes gehad, tripjes gepland en ben even in 1 minuut getrouwd. Daar zit een heel grappig verhaal achter dus daar zal ik maar even mee beginnen.
Ik volg dus de les Advanced Animal Science en wij zijn niet zo actief bezig in die les. Vandaag gingen we dus een spel spelen Life On The Farm. Een soort van monopolie. Geld uitgedeeld en alles, maar niet iedereen had er heel veel zin in maar we meosten wat doen in de les. Ik zit daar dus en de jongen naast mij zegt dus heel leuk Evyn en ik hebben 20 koeien want we zijn getrouwed wij zijn rijk. Ik dacht woh ok. Ik dacht dat gaat zo vast wel weer over maar nee de hele tijd tijdens het spel hoorde ik van ja wij zijn getrouwd en alles. Ik moest wel lachen. Mijn lerares zij gelijk je kan maar beter de scheiding papieren weer tekening want hij begint een beetje arm te worden met al zijn koeien.
Het is een ontzettend lieve jongen en good looking en hij wilt heel graag naar Nederland komen om mij op te zoeken.
Het klinkt eigenlijk best wel heel saai nu ik het na aan het typeen ben, maar het was ontzettend grappig tijdens de les.


Next... Ik lag nog lekker in bed op een vrije zaterdag. Tot kwart over 2 toen Tom-Lukas Metz voor de deur stond of ik mee ging naar Volga voor de verjaardag van Vanessa. Ja natuurlijk ga ik mee ben wel in voor een feestje. Ik snel even douchen, aankleden, cadeautje zoeken en dat al in 20 minuten. Gelijk in de sneeuwkleren gekeerd daar aan gekomen om te gaan sleeen bij de Larson hill. Vor 45 minuten gesleeed en lekker aan de warme chocolade melk daarna. Spelletjes gespeeld en daarna gepraat tot half 11 en toen weer opweg naar huis. Zondag ochtend weer naar de kerk.
De week erna op zaterdag. Dit keer wist ik wel dat er een feest was en had Tom gezegd dat hij rond 4 uur bij mij zou zijn. Het is echt ongelovelijk wat die jongen mij kan flikken. Ik dacht namelijk ga vroeg douchen zodat ik klaar ben als hij hier komt. Staat hij om 2 uur voor de deur als ik dus nog onder de douche staat. Gelukkig ging het wat sneller deze week dan die week ervoor. Hebben Tom en Jeff Football gekeken en hebben we het ernog over gehad als Cindy en Jeff naar mij toe komen in Nederland. Heb er nu al zin in. Naar Clara haar huis gegaan. Clara heeft een telefoon gekregen voor haar verjaardag van haar gastgezin. Kunnen we lekker smsen. Wezen bowlen met een groep van 20 mensen, natuurlijk ook foto's gemaakt en de naam gekregen EVAN. Ze vinden het blijkbaar een leuke naam en mij vinden ze ook hartstikke leuk. Paranormal Activity gekeken dat was echt de freakest movie I have ever seen. Daarna een wat beter movie gekekeken de Hangover die had ik nog niet gezien en daar schaam je wel voor dan want iedereen heeft het erover en als je dan niet kan meepraten. Jaa... Om 1 uur waren we thuis en de volgende ochten sliep ik ook nog half in de kerk. Gelukkig ben ik wel wakker geworden van het bowlen wat ontzettend goed ging weer.


Bij deze week aangekomen het is de raarste januari week geweest. Maandag waren we vrij vanwege Martin Luther King Day. Cindy en de cast hadden hun regions optreden van de One Act Play waar we het net niet in hebben gehaald naar State. Ik daar in tegen heb een super dag gehad.
Eerst heb ik dus de dag ervoor op zondag met mijn ouders erover gehad of ik naar LA kon in Maart voor een lang weekend. Ik mag gaan Yes! In de ochtend had ik een mail gekregen met het hotel waarin we zullen verblijven voor 5 dagen. http://www.millenniumhotels.com/millenniumlosangeles/index.html
Nou wat zeggen jullie ervan? Dat dacht ik dus ook... Daarna kreeg ik een mailtje dat ik mijn skullcandy hoofdtelefoon nieuw terug kreeg en dat het bedrijf de garantie op zich neemt en een nieuwe dus naar mij toe sturen. Daarna in de avond heb ik met Bert gesproken en is mijn ticket naar Philadelphia ook geboekt voor de week na LA. Ik ga van donderdag ochtend tot maandag avond naar LA en op donderdag avond tot maandag avond ga ik naar Philly. Ook ga ik een dagje naar NY met Cindy haar familie en daar blijf ik dan een nachtje voordat ik met de trein terug ga naar Marieke en de jongetjes. Even Familie om mij heen zal mij goed doen. Ik heb er ontzettend veel zin in.


Dit berichtje heb ik vooral geschreven, omdat het zomaar kan zijn dat de power eruit gaat dezer dagen vanwege het weer. We hebben woensdag namelijk vrij gekregen en donderdag een late start en we meoten nog maar zien wat er volgende week gebeurdt met school dagen. Ik hoop dat we maandag wel naar school gaan want in de avond is de FFA Rodeo en speel ik in de One Act Play voor de ouders en bezoekende.



Dat was het verhaaltje weer. Ik heb lekker weekend en jullie ook dus geniet ervan.

XXX Love

  • 23 Januari 2010 - 09:40

    Michael:

    Jeetje Evyn, wat maak jij een hoop feestjes mee. Gelukkig dat je een beetje bij kan slapen in de kerk op zondag :)
    Veel plezier in LA.

  • 26 Januari 2010 - 15:52

    Evyn:

    Reacties zijn welkom. Vind ik hartstikke leuk, Haha.

  • 26 Januari 2010 - 23:09

    Ingrid:

    Hoi lieve Evyn,

    Je kunt niet wachten tot wij komen. Toch moet je nog even geduld hebben.
    Vrijdag a.s. gaan we als het goed is de tickets definitief boeken. Dan verandert er niets meer aan. Evyn here we come!!!! Tot die tijd heb je het nog erg druk. Even LA,Philadelphia en New York. Daarna nog met school wat uitstapjes en de afsluiting van het jaar High School. De tijd gaat snel. Geniet er maar van, want voor je het weet ga je hier in Nederland hard op zoek naar een vakantiebaan. Dan is het luie, luxe leven voorbij!!!! Terug naar de werkelijkheid. Dus..........................HAVE FUN!!!!!!!

    XXXXXXXX van ons!!!!

  • 27 Januari 2010 - 19:07

    HenK:

    Getrouwd? NY!LA!Phil!Familiebezoek! Het stopt niet het gaat maar door en door en door. Volgens ons moet je zodra je weer hier bent relaxen voor de nieuwe uitdaging! die dan gaat komen. Geniet er nog maar even flink van want time flyes!!
    Groetjes van ons!

  • 28 Januari 2010 - 19:13

    Ingrid:

    Hey Evyn,

    De tickets kunnen geboekt worden!!!!!!
    Merel mag mee!!!!!!!
    Helemaal geweldig.
    Spreek je gauw weer.
    xxxxxxxxxxx van ons

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Arlington

Evyn

Actief sinds 26 Maart 2008
Verslag gelezen: 235
Totaal aantal bezoekers 41172

Voorgaande reizen:

27 Februari 2014 - 03 April 2014

Writing my Thesis

05 Januari 2013 - 03 Juli 2013

Internship Rio de Janeiro, Brazil

18 Maart 2012 - 14 April 2012

Asia

18 Juli 2011 - 10 Augustus 2011

Summercourse USA

23 Mei 2011 - 30 Mei 2011

Macedonia

20 Augustus 2009 - 26 Mei 2010

High School Year USA

29 Juni 2008 - 26 Juli 2008

Malta!

Landen bezocht: