Merry X-Mas... - Reisverslag uit Arlington, Verenigde Staten van Evyn Steltman - WaarBenJij.nu Merry X-Mas... - Reisverslag uit Arlington, Verenigde Staten van Evyn Steltman - WaarBenJij.nu

Merry X-Mas...

Door: Evyn

Blijf op de hoogte en volg Evyn

23 December 2009 | Verenigde Staten, Arlington

Luitjes luitjes,

Ik wil jullie als eerste allemaal een ontzettend fijne feestdagen toewensen en een gelukkig 2010. In 2010 kom ik weer terug yeah!!!


Verder gaat hier alles goed. De komende dagen wordt er ongeveer een meter sneeuw verwacht. Helaas kunnen we niet naar Minnesota om naar familie te gaan op zaterdag voor een kerstbrunch. Kerst wordt gezellig warm thuis.


Verder heb ik deze week final test gehad voor Engels, Personal Finance, and U.S. History. Engels was een 95%-A en PF was een 100% A+ & U.S. History heb ik ook goed gemaakt maar weet nog geen cijfer. Ook ben ik in the One Act Play en vind iedereen mijn stem geweldig. Helaas kan ik volgens de regels niet mee gaan naar state or regions omdat ik een diploma heb thuis. Ook kan ik dus niet aan een sport doen. Beetje raar want EF wil graag dat we betrokken zijn met de school activiteiten gaat een beetje moeiljk met deze regel. Although ben ik wel ontzettend trots op mijn diploma. Ik vertel mensen vaak dat school veel moeilijker is in Nederland en dat ik echt een eitje is voor mij ook al is mijn Engels niet zo als die van hun. Ik krijg wel veel complimenten over mijn Engels.

Ook hebben mijn ouders en ik nog net niet rond de tafel gezeten, maar we hebben wel gepraat over het komen naar hier. De reis van NYC naar hier zit er niet in ze komen gezellig 3 weken hierheen waar we ontzettend veel gaan zien. Rocky Mountains, Yellowstone Park, Mall of America, Black Hills, Omaha zoo, etc. Half januari hopen we dat het allemaal rond is en dan is het nog maar 3,5 maand voordat ze komen. Zelf kom ik eind mei terug of 1,2,3 juni. Merel wil heel graag dat ik bij haar musical en op 4 juni. Ook heb ik het wel gehad dan hier denk ik. Mijn laatste schooldag is 5 mei en om dan elke dag alleen thuis te zitten te niksen als mijn ouders weg zijn heb ik niet zo veel zin in. Maar dat is nog ver weg. Er zijn nog wel wat dingetjes op de planning. Misschien een tripje naar NYC and Colorado naar Aspen, misschien weten jullie wie er in Aspen komen, maar voor de gene die het niet weten het is een skiresort waar de celeberties hun ski vakantie vieren. Cindy haar zwager geeft skiles aan ze.


Vier januari begint het tweede semester waarin ik nieuwe klassen heb, zoals Psychologie and Koor. Ook gaan we beginnen met Track training in Maart en hopelijk kan ik het gan combineren met golf training wants Hockey mis ik toch wel erg.

Eerst nog een oud en nieuw feestje met Ashley, Kari, Max en Tom waar in we het nieuwe jaar inluiden.



Iedereen veel plezier de komende dagen en doe voorzichtig. Peper iedereen nog even in met sneeuw nu het nog kan met de witte kerst wat toch wel speciaal is volgens mij.


Kusjes!

  • 24 December 2009 - 08:17

    Allert En Vera:

    hoi evyn

    zo als ik hierboven kan lezen gaan we geen appelflappen bakken in Lelystad op 31 december.

    Sterkte daar.

    fijne feestdagen

    groeten allert en vera


  • 25 December 2009 - 09:02

    Peter Steltman:

    Evyn hier is het eerste berichtje van mij uit Amsterdam.

    Prettige Kerstdagen
    en een
    Gelukkige nieuwjaar

    Het gaat je goed.

    Peter.

  • 26 December 2009 - 19:55

    HenK:

    Hoi Evyn, jij daar ook nog fijne feestdagen. Het wordt vanaf januari nog een drukke periode voor je. Wel fijn dat je nog familie bezoek gaat krijgen in mei! Vermaak je en tot de volgende krabbel!!

  • 28 December 2009 - 13:32

    Michael:

    Het lijkt er op dat je je geen moment verveelt. (Alsof je dat in Nederland wel deed).
    Veel plezier in de sneeuw verder (hier is het al weer weg) en alvast een Gelukkig Nieuwjaar.

  • 01 Januari 2010 - 15:45

    HenK:

    Evyn, heel veel geluk en plezier in 2010!! Maak er wat moois van!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Arlington

Evyn

Actief sinds 26 Maart 2008
Verslag gelezen: 170
Totaal aantal bezoekers 41159

Voorgaande reizen:

27 Februari 2014 - 03 April 2014

Writing my Thesis

05 Januari 2013 - 03 Juli 2013

Internship Rio de Janeiro, Brazil

18 Maart 2012 - 14 April 2012

Asia

18 Juli 2011 - 10 Augustus 2011

Summercourse USA

23 Mei 2011 - 30 Mei 2011

Macedonia

20 Augustus 2009 - 26 Mei 2010

High School Year USA

29 Juni 2008 - 26 Juli 2008

Malta!

Landen bezocht: