What a Joke! - Reisverslag uit Arlington, Verenigde Staten van Evyn Steltman - WaarBenJij.nu What a Joke! - Reisverslag uit Arlington, Verenigde Staten van Evyn Steltman - WaarBenJij.nu

What a Joke!

Door: Evyn

Blijf op de hoogte en volg Evyn

01 December 2009 | Verenigde Staten, Arlington

Lieve lezers,

Ik heb zo wat grappigs mee gemaakt. Dit lieve, onschuldige meisje werd bijna op de zwarte lijst gezet om naar huis gestuurd te worden. Allemaal gezeik, maar gelukkig gaat het nu allemaal beter. De komende tijd gaat het ook ontzettend druk worden. We hebben 2 weken 3 dagen les gehad. Een week hadden we state volleyball en zijn we 2de van de state geworden. Yoehoe!!! De andere week heb ik mijn geweldige thanksgiving gehad. Dat was wel een ervaring opzich. Er was zoveel eten en zoveel mensen maar ontzettend gezellig met iedereen. We gingen naar Jeff zijn ouders in Minnesota. We zaten met zijn 3en achterin wat wel erg krap was maar voor 3,5 uur was het te doen. Zaterdag nog even gewinkeld, moest namelijk mooie broeken kopen voor Basketbal. Dat seizoen gaat volgende week beginnen. Ik zal dan ongeveer 5 dagen per week daar mee bezig zijn en de andere dag zal ik bowlen en thuis zitten relaxen.

Op school gaat het ontzettend goed deze week had ik toevallig een A- en het hoogste cijfer van de klas in US History. Ook heb ik vandaag te horen gekregen dat ik een Senior wordt en dat ik dus op 8 mei in mijn mooie rode jurk mag oplopen en een certificate krijg. Ook was mijn computer deze week gecrashed maar gelukkig konden ze dat op school snel oplossen.

Volgende verslag zal rond kerst komen dan hoeven jullie zo opgejut te zitten wanneer komt het nou want dat is ongeveer de enige tijd dat ik weer tijd heb voor een verslagje! Sorry!!!

Verder zet ik wel bijna elke week nieuwe foto's op mijn site.
http://picasaweb.google.com/home
http://picasaweb.google.com/evynreneesteltman/America1#
http://picasaweb.google.com/evynreneesteltman/WeddingAmandaKobi#

Ik weet niet welke precies werkt. Als je gewoon even persoonlijk op de hoogte gesteld wilt worden kan je mij altijd mailen op es3466@k12.sd.us


Hou van jullie!
Btw zal jullie in 6 maanden weer zien. Toch wel een tijd om naar uit te kijken maar ik zal het ook missen hier hoor.
xxx

  • 02 December 2009 - 03:49

    Evyn Steltman:

    Zoals jullie kunnen zien bij de weersverwachting is het hier al behoorlijk koud. Gelukkig nog een sneeuw, maar daar hopen we wel ontzettend op natuurlijk. Het kan hier in de komende maanden ongeveer -30 graden worden. Brrrr.

  • 02 December 2009 - 08:07

    Michael:

    Ja, wat is dat nou?
    Je moet natuurlijk wel even vertellen waarom je op de zwarte lijst terecht bent gekomen!!!

    Succes met het basketballen!!

  • 02 December 2009 - 13:41

    Evyn:

    Ik was een beetje uitgevallen tegen mijn IEC omdat ik er gek van wordt dat ze eigenlijk mij tot dingen beperkt en dat ik eigenlijk niets verkeerd gedaan had. Ik was voor mijzelf opgekomen.

  • 10 December 2009 - 19:36

    HenK:

    Hoi Evyn, alweer bijna 4 maanden weg! wat gaat dat snel he? Als we je berichten lezen heb je een heftig bestaan in de USA. Ga je nog skieen de komende tijd? Wees dan wel voorzichtig want bij -30 graden met jouw snelheid naar beneden roetsen, kan dat wel goed gaan?? Spannend!!!
    Hier alles prima in orde het gaat het komende weekend ook kouder worden maar dan hebben we het over min. -2 graden. Groetjes van ons en blijf vooral plezier maken!!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Arlington

Evyn

Actief sinds 26 Maart 2008
Verslag gelezen: 140
Totaal aantal bezoekers 41190

Voorgaande reizen:

27 Februari 2014 - 03 April 2014

Writing my Thesis

05 Januari 2013 - 03 Juli 2013

Internship Rio de Janeiro, Brazil

18 Maart 2012 - 14 April 2012

Asia

18 Juli 2011 - 10 Augustus 2011

Summercourse USA

23 Mei 2011 - 30 Mei 2011

Macedonia

20 Augustus 2009 - 26 Mei 2010

High School Year USA

29 Juni 2008 - 26 Juli 2008

Malta!

Landen bezocht: