Dag 7 - 29 Maj - Reisverslag uit Ohrid, Macedonië van Evyn Steltman - WaarBenJij.nu Dag 7 - 29 Maj - Reisverslag uit Ohrid, Macedonië van Evyn Steltman - WaarBenJij.nu

Dag 7 - 29 Maj

Door: Evyn

Blijf op de hoogte en volg Evyn

12 Juni 2011 | Macedonië, Ohrid

Gisteravond bij het eten ben ik ziek geworden en een zware nacht gehad. In de ochtend werd ik wakker met zware rugpijn. Ontbeten en paracetamol rondgevraagd om de dag door te komen. In de ochtend kregen we een lecture van de reisleider/organisatie. Daarna in de bus naar de Vevcani Springs wat super mooi was. Lunch in een super knus restaurant gehad en na het eten viel het licht/electriciteit uit vanwege de heftige storm regen. Snel naar de bus gelopen onder de paraplu. We mochten in de middag vrije tijd in Ohrid maar vanwege de regen zijn we eerst naar het hotel gegaan. Om vijf uur zijn we met een groepje naar Ohrid gegaan en was het weer opgeklaard. In een pizzeria lekker gegeten en Roland Garros gekeken. Nog even het stadje in gegaan en nog een t-shirt gekocht. Terug met de taxi en werd het alleen maar erger. Ziek, zwak en misselijk van mijn rugpijn in bed gaan liggen. Daarna ging het opeens beter en wou ik mee naar het afscheidsfeest. Het leek uiteindelijk iedereen beter om niet te gaan. Ben op de laptop van Gijs gaan skypen en op internet in het hotel ernaast. Om half 1 ben ik terug gegaan naar de kamer om te slapen onder heel veel pijnstillers voor mijn rug.