Dag 4 - 26 Maj - Reisverslag uit Skopje, Macedonië van Evyn Steltman - WaarBenJij.nu Dag 4 - 26 Maj - Reisverslag uit Skopje, Macedonië van Evyn Steltman - WaarBenJij.nu

Dag 4 - 26 Maj

Door: Evyn

Blijf op de hoogte en volg Evyn

12 Juni 2011 | Macedonië, Skopje

Na een leuke karaoke avond echt echt super lekker geslapen en had ik het ontzettend warm. Lekker gedouched en spullen ingepakt om verder te gaan naar de grootste stad van Macedonia te gaan Skopje, de hoofdstad. Nog super mooie foto’s gemaakt van het uitzich dat we hadden van de hotel kamer. In de bus naar het Tobacco museum waar we door de jaren heen het een en ander gezien te hebben. Door naar Kavadarci naar the famous Tikves Winery waar we een rondleiding hebben gekregen. Jammer genoeg was het heel kort en had ik zeker meer er van willen zien. We mochten verschillende wijn proeven die we later bij een geweldige lunch meer mochten drinken gratis. Bij de ingang zelf ook nog twee flessen gekocht van de omgeving. Een rosé en een Chardonnay wit. Na de winery zijn we verder wezen rijden naar Skopje. Anderhalf uur later waren we in Skopje waar we met de bus vliegensvlug doorheen hebben gereden zijn maar geen indruk heeft achter gelaten bij mij. Het hotel is echt verschrikkelijk. Om half zes zijn we met een groep Skopje ingegaan om te eten en een beetje te bezichtigen. Terug in het hotel ons opgefrisd voor het feest dat we hebben in een echt nachtclub van Skopje. Morgen de rest van het feest en hoe brak iedereen is.