Hot Hot Hot - Reisverslag uit Tempe, Verenigde Staten van Evyn Steltman - WaarBenJij.nu Hot Hot Hot - Reisverslag uit Tempe, Verenigde Staten van Evyn Steltman - WaarBenJij.nu

Hot Hot Hot

Door: Evyn

Blijf op de hoogte en volg Evyn

21 Maart 2012 | Verenigde Staten, Tempe

Na een super weekend in de Grand Canyon zijn we aangekomen in Phoenix. En wel te verstaan bij de ASU Arizona State University in Tempe waar ons Super8Motel echt naast staat. Spullen op onze kamers gezet en gelijk het zwembad ingedoken, want oooh wat was het warm. Tegenvaller was dat het zwembad ook erg warm was en eigenlijk veels te klein voor ons, maarja we konden afkoelen. In de avond zijn we met zijn allen naar downtown gelopen om zijn iets te gaan eten. Uiteindeijk hebben we opgesplits en heb ik met anderen bij Chili's heerlijk gegeten en gepraat. We kenden elkaar al een beetje maar die avond hebben we elkaar echt leren kennen. Na het eten nog wat boodschapjes gedaan en terug gelopen tuseen de kakkerlakken die sprongen op het voetpad. Nog op de kamer gekletst en daarna lekker slapen!
De volgende dag werd ik echt verrukkelijk lekker wakker. Dat bed is hemels. Lekker een twee persoons voor mij alleen en echt heerlijk met de airco aan dan want anders is het niet te houden in de kamer. Om 10 uur moesten we verzamelen om naar de ASU te lopen om daar een rondleiding te krijgen. Wel handig want dan weten we weer waar we de leuke activiteiten kunnen vinden en vooral waar we kunnen eten. De enorme gym gezien en wat verlangde we allemaal om daar lekker te gaan sporten en zwemmen. Daarna in een lokaal gezeten om verdere uitleg te krijgen. In de middag zijn we

rest komt later

• 22 Maart 2012 - 09:30

Vera:

Klinkt goed Evyn!! Zou ik ook wel willen.
    Je vader belde net en zei dat we je konden volgen op deze site. Dat gaan we dus doen. Veel plezier!!!!